مسابقات قرآن اداره کل ورزش وجوانان مرکزی برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن جوانان، ورزشکاران و کارکنان این اداره کل در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی امیدی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآن جوانان، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی مرحله استانی، نیمه اول بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات قرآن آغاز شده و تا سی دی‌ ماه امسال ادامه دارد و این مسابقات در مرحله کشوری به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

امیدی بیان داشت: چهارمین دوره مسابقات قرآن در رشته های قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ کل در بخش شفاهی و فهم زبان قرآن در بخش کتبی در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود که ورزشکاران در دو رده سنی بالای ۱۵ سال و کمتر از ۱۵ سال می‌توانند در مسابقات شرکت کنند و کارکنان و جوانان نیز در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال امکان شرکت در مسابقات را دارند.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند به منظور ثبت‌نام به نشانی www.javanan-varzesh-quran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

جزییات برگزاری مسابقات قرآن اداره کل ورزش وجوانان در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.