صبح امروز یک هواپیمای باری که از قرقیزستان در حال حمل گوشت به تهران بود، در فرودگاه فتح کرج دچار سانحه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۸:۳۰ صبح امروز (دوشنبه)  یک هواپیمای باری در حین فرود در زیبادشت کرج از باند فرودگاه فتح منحرف و دچار حادثه شد.

۰۷:۰۷/ ۲۵ دی ماه: محموله گوشت هواپیمای سانحه دیده معدوم شد

  غلامرضا توکلی مدیرکل دامپزشکی استان البرز از معدوم‌سازی محموله گوشت بوئینگ ۷۰۷ سانحه دیده در البرز خبر داد.

وی در این باره گفت: با توجه به غیر قابل مصرف بودن محموله و با نظارت بر خارج کردن تمامی لاشه‌ها از هواپیما، دستور معدوم سازی را به صورت بهداشتی و با نظارت کارشناسان دامپزشکی بر روند بارگیری و معدوم سازی بهداشتی کل لاشه‌های گوسفندی صادر شد.

۲۳:۰۰: پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی حادثه سقوط هواپیمای ارتش جمهوری اسلامی

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی شهادت تعدادی از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سانحه هواپیمایی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

سانحه ناگوار هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ که منجر به شهادت جمعی از پرسنل خدمتگزار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گردید، موجب تاثر و تاسف اینجانب شد.

این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم عزیز کشورمان، همه پرسنل ارتش و نیروی هوایی و بویژه خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت باری تعالی برای شهدای بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

آملی لاریجانی


بیشتر بخوانید: لاریجانی حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ را تسلیت گفت


سقوط هواپیمای غیرمسافربری در زیبا دشت کرج+ تعداد و اسامی مصدومان و فوتی‌ها

۲۲:۰۱: ماجرای نجات جان تنها بازمانده بوئینگ ۷۰۷ 

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بود که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمد. این هواپیما پس از خروج از باند فرودگاه فتح با منازل مسکونی این شهرک برخورد کرد.

مهرداد راضی، جوان ۲۸ساله کرجی فردی بود که امروز صبح از جان خود گذشت تا بتواند سرنشینان هواپیما را نجات دهد. او فیلمی از آن لحظات ضبط کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید: لحظه غش کردن یک زن در محل وقوع حادثه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در مقابل دوربین خبرنگاران + فیلم


او درباره مشاهدات خود در لحظه وقوع این حادثه در گفتگو با همشهری گفته است: من در یک پروژه ساختمانی در بخش شمالی شهرک زیبادشت کار می‌کنم. صبح تازه مشغول کار شده بودم که صدای هواپیما را شنیدم. با شنیدن این صدا به سرعت سوار ماشین شدم و رد دود را گرفتم و خودم را به محل حادثه رساندم.

سقوط هواپیمای غیرمسافربری در زیبا دشت کرج+ تعداد و اسامی مصدومان و فوتی‌ها

به دلیل برخورد هواپیما با ویلا، بخشی از دماغه پاره شده بود از سوراخ آن به داخل نگاه کردم. دیدم دستی تکان خورد. رفتم داخل و ۲، ۳ نفر را دیدم. یکی از آنها زنده بود. بقیه را نمی‌دانم. تکان نمی‌خوردند. هر طوری بود کمک کردم و آن مرد را از داخل هواپیما بیرون کشیدم.

در بین راه او فریاد می‌زد که ۱۵ نفر دیگر داخل هواپیما هستند. دوباره به سمت هواپیما دویدم. می‌خواستم آن دو نفری را که دیده بودم بیرون بکشم. به هواپیما که نزدیک شدم، آتش گر گرفت و بعد انفجار رخ داد. دیگر نتوانستم جلوتر بروم.


بیشتر بخوانید: لحظه نجات جان تنها بازمانده بوئینگ ۷۰۷ +فیلم


۱۸:۰۵:تصاویر شهدای ارتش در سانحه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷

تصاویری از جانباختگان نیروی ارتش در سانحه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ منتشر شده است.

سقوط هواپیمای غیرمسافربری در زیبا دشت کرج+ تعداد و اسامی مصدومان و فوتی‌ها

۱۷:۱۱: لاشه‌های گوشت خارج شده از هواپیما امحا می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اظهار کرد: طی هماهنگی با همکاران دامپزشکی قرار شد، لاشه‌های گوشت خارج شده از هواپیما به وسیله کامیون به منطقه مخصوص منتقل و امحا شود،  این گوشت‌ها اصلا قابلیت مصرف ندارند.

۱۵:۵۲: صدور دستور شناسایی اجساد از طریق آزمایش DNA 

افشار رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز گفت: با حضور گروه اعزامی دادسرای نظامی در محل حادثه هواپیمای ۷۰۷، دستور انتقال اجساد به پزشکی قانونی و بررسی هویت دقیق تعدادی از جانباختگان که اجسادشان قابل شناسایی نبود، از طریق آزمایش DNA صادر شد.

وی افزود: متأسفانه در این سانحه ۱۵ نفر از سرنشینان هواپیما جان باختند و مهندس پرواز خوشبختانه جان سالم بدر برده و در بیمارستان بستری است.


بیشتر بخوانید: فرمانده کل ارتش شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت


افشار اظهار کرد: با دستور بازپرس پرونده، جعبه سیاه هواپیما در اختیار گروه فنی نهاجا که در محل حاضر بودند، قرار گرفته است و نتایج بررسی آن ظرف مدت معینی به بازپرس پرونده اعلام خواهد شد؛ همچنین دستور شناسایی صاحبان خانه‌های تخریب شده و امحاء لاشه‌های گوشت باقیمانده نیز صادر شد.

سقوط هواپیمای غیرمسافربری در زیبا دشت کرج+ تعداد مصدومان و فوتی‌ها

۱۵:۳۷: ارتش علت دقیق این سانحه را اعلام می‌کند

امیر شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره سانحه رخ داده برای هواپیمای بوئینگ ۷۰۷، با بیان اینکه این هواپیما در جریان انجام ماموریت مردمیاری دچار این سانحه شده است، اظهار کرد: این برای اولین بار نبوده که چنین ماموریتی انجام می‌شد و بار‌ها ما شاهد انجام ماموریت‌های از این دست چه در داخل کشور و چه در خارج برای کمک به دیگر مسلمانان بوده ایم.

تقی‌خانی با بیان اینکه همزمان با انجام این ماموریت، کار آموزش نیرو‌ها نیز انجام می‌شده است، موضوع در اجاره بودن هواپیمای فوق را رد کرد و گفت که این هواپیما در ماموریت سازمانی به سر می‌برده است.

وی تصریح کرد: افراد جان باخته در این حادثه قطعا شهدای راه خدمت به مردم بودند و ان شاءالله بزودی مراسم باشکوهی برای تشییع این عزیزان برپا خواهد شد.

تقی خانی با بیان اینکه گا‌ها اعلام دقیق علل حوادث این چنینی ممکن است تا یکی دو سال هم طول بکشد، گفت: تیم‌های تخصصی از ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی این موضوع هستند و قطعا نتایج دقیق نهایی را به اطلاع مردم عزیز خواهند رساند.

منبع: فارس

۱۴:۳۳: فوت پدر ملی‌پوش والیبال بانوان ایران در سانحه هواپیمای ۷۰۷

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پدر فرنوش شیخی بازیکن اسبق تیم ملی والیبال بانوان در سانحه هواپیمای ۷۰۷ ارتش جان خود را از دست داد.

گفتنی‌است؛ فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی بازیکن اسبق استقلال و فعلی کلوب بروژ بلژیک است.


بیشتر بخوانید: تسلیت اینستاگرامی مهدی رحمتی به کاوه رضایی


سقوط هواپیمای غیرمسافربری در زیبا دشت کرج+ تعداد مصدومان و فوتی‌ها

۱۳:۲۷: اسامی کامل جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای ارتش

مهرداد علی بخشی، مدیر ستاد مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: همه ۱۵ جسد یافته شده از هواپیمایی که صبح امروز در زیبادشت کرج دچار سانحه شد به پزشکی قانونی استان البرز منتقل شدند.

اسامی اجساد شناسایی شده به شرح زیر است:
1- غفور قجاوند
2- محمد باقر ندری
3- جواد سلیمانی
4- محمد عبدلی
5- عزیراله علیزاده
6- سعید قاسمی
7- فریدون شیخی
8- شاکر آجرلو
9- مریم زارعی نژاد
10- علی افروغ

سقوط هواپیمای غیرمسافربری در زیبا دشت کرج+ تعداد مصدومان و فوتی‌ها

_اسامی سرنشینانی که کار تشخیص هویت آنها ادامه دارد
1-محمد رضا طاهری
2-مصطفی محمودی
3-جواد مرادی
4-حمید رضا لطفیان
5-داود ذوالفقاری

علی‌بخشی گفت: فرشاد مهدوی نژاد، مهندس پرواز تنها بازمانده حادثه  به مراکز درمانی اعزام شد.

منبع: تسنیم


بیشتر بخوانیدگروه کارشناسی دادسرای نظامی به محل سانحه سقوط هواپیمای باربری اعزام شدند 


۱۳:۱۷: تحویل  پیکر ۱۵ قربانی حادثه هوایپمای ۷۰۷ به پزشکی قانونی

حمید داوود آبادی مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز گفت: تا کنون اجساد ۱۵ تن از قربانیان حادثه سقوط هواپیما شامل ۱۴ مرد و یک زن به پزشکی قانونی استان البرز تحویل داده شده است.

سقوط هواپیمای غیرمسافربری در زیبا دشت کرج+ تعداد مصدومان و فوتی‌ها

وی تصریح کرد: هویت ۱۰ تن از جان‌باختگان قابل تشخیص است، همچنین نسبت به تشخیص هویت دیگر جانباختگان نیز تردد وجود داشت که بنا شد با انجام آزمایش‌های ژنتیک و نمونه برداری از اعضای خانواده‌ها نسبت به شناسایی و تشخیص هویت این افراد اقدام شود.

منبع: ایسنا

۱۲:۳۵: اسامی گروه پروازی هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش اعلام شد

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اسامی گروه پروازی و سرنشینان هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش که صبح امروز در فرودگاه فتح استان البرز دچار سانحه شد، به شرح زیر اعلام شد:

۱- امیر خلبان قجاوند

۲- سرهنگ خلبان جواد سلیمانی

۳- سرهنگ معلم خلبان ندری

۴- سرهنگ معلم خلبان عبدلی

۵- سرمهماندار فریدون شیخی

۶- مهندس پرواز علیزاده

۷- مهندس پرواز مهدوی

مشخصات دیگر سرنشینان این هواپیما تا ساعتی دیگر اعلام می شود.

منبع: فارس

۱۲:۳۴: آخرین آمار فوتی‌ها در سانحه هواپیمای ۷۰۷ 

کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تعداد اجساد شناسایی شده تا به این لحظه به ۹ نفر رسیده است که یکی از آنها خانم و بقیه آقا هستند.

۱۲:۲۷: اسامی گروه پروازی هواپیمای بوئینگ 707 ارتش اعلام شد

اسامی گروه پروازی و سرنشینان هواپیمای بوئینگ 707 ارتش که صبح امروز در فرودگاه فتح استان البرز دچار سانحه شد، به شرح زیر است:

 امیر خلبان قجاوند، سرهنگ خلبان جواد سلیمانی، سرهنگ معلم خلبان ندری، سرهنگ معلم خلبان عبدلی، سرمهماندار فریدون شیخی، مهندس پرواز علیزاده، مهندس پرواز مهدوی

منبع: فارس


بیشتر بخوانیداتمام عملیات رهاسازی اجساد سانحه بوئینگ ۷۰۷ 


۱۱:۵۸: جعبه سیاه هواپیما پیدا شد

مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای حادثه دیده در زیبادشت البرز خبر داد.

سقوط هواپیمای غیرمسافربری در زیبا دشت کرج+ تعداد مصدومان و فوتی‌ها

۱۰:۳۲: بیانیه ارتش درپی سانحه خروج از باند هواپیمای ۷۰۷ در حوالی کرج

ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره سانحه خروج هواپیمای ۷۰۷ از باند در حوالی کرج بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است؛

صبح امروز یک فروند هواپیمای باربری ۷۰۷ حامل گوشت برای کمک در طرح مردم‌یاری، از مبدا بیشکک کشور قرقیزستان، اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز کرد که در هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش سوزی شد.

جزئیات علت حادثه و وضعیت شهادت یا مجروحیت کارکنان تیم پروازی و خدمه آن با اعزام تیم‌های تخصصی در دست بررسی است.

۱۰:۲۹: خروج ۷ پیکر فوت شده حادثه سقوط هواپیما

کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از خروج پیکر هفت فوتی از هواپیمای باری ۷۰۷ خبر داد.

سقوط هواپیمای غیرمسافربری در صفادشت کرج+ تعداد مصدومان و فوتی‌ها

۱۰:۰۰: یکی از سرنشینان حادثه سقوط هواپیما جان باخت

کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره جزئیات حادثه خروج هواپیمای بویینگ ۷۰۷ از باند گفت: هواپیما به منازل مسکونی شهرک زیبادشت کرج  که خالی از سکنه است، برخورد کرده و تاکنون فقط مهندس پرواز زنده یافت شده و به بیمارستان منتقل شده است.

کولیوند با بیان اینکه یک پیکر بی جان نیز یافت شده است، تصریح کرد: به گفته مهندس پرواز تعداد خدمه پرواز ۱۶ نفر بوده است.


بیشتر بخوانید: سقوط هواپیمای باری در فرودگاه فتح کرج/ اعزام تیم‌های امدادی به محل حادثه


۰۹:۵۷: حضور تیم امدادی هلال احمر در محل سقوط هواپیما

چرخساز مدیرعامل هلال‌احمر البرز در گفتگو با  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم امدادی هلال احمر در محل حادثه حضور دارند و عملیات جست‌وجو در شهرک مسکونی را آغاز کردند.

۰۹:۵۴: احتمالا تمامی خدمه پرواز، جان خود را از دست داده‌اند

کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هواپیمای  سانحه دیده به منازل مسکونی شهرک زیبادشت کرج برخورد کرده است، مطرح کرد: احتمالا تمامی  خدمه پرواز جان خود را از دست داده‌اند اما از تعداد مصدومان منازل مسکونی آماری در دسترس نیست.

سقوط هواپیمای غیرمسافربری در صفادشت کرج+ تصاویر

۰۹:۵۳: تعداد مصدومان و کشته شدگان احتمالی حادثه مشخص نیست

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از خروج یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ باری از باند در فرودگاه فتح کرج خبر داد و اظهار کرد: برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شده‌ام.

وی ادامه داد: هنوز از تعداد مصدومان و کشته شدگان احتمالی خبری در دست نیست.

سقوط هواپیمای غیرمسافربری در صفادشت کرج+ تصاویر

۰۹:۲۱: از میزان خسارت‌ها و تلفات احتمالی سانحه هنوز اطلاعی در دست نیست

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  بااشاره به اینکه یک فروند هواپیما در حوالی فرودگاه فتح کرج و صفا دشت دچار سانحه شد، گفت: این هواپیمای باری۷۰۷ از بیشکک قرقیزستان به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بوده است که هنگام فرود در فرودگاه فتح تهران از باند خارج و دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: خلبان ۷۰۷ زمان ورود به باند فرودگاه فتح، نتوانسته هواپیما را کنترل کند و از انتهای باند خارج و به دیواره فرودگاه برخورد کرده است و پس از آن به شهرک مسکونی نزدیک فرودگاه برخورد می‌کند.

جعفرزاده گفت: از میزان خسارت‌ها و تلفات احتمالی این سانحه هنوز اطلاعی در دست نیست.


بیشتر بخوانید: جزییات برخورد هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ باری با دیوار فرودگاه فتح


۰۹:۱۹: اعزام ۶ تیم ارزیاب به محل حادثه سقوط بویینگ ۷۰۷

کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سانحه هواپیمای باری در حین فرود در زیبادشت کرج، گفت: حدود هشت تا ۹ نفر خدمه پروازی در این هواپیما حضور داشتند و ۶ تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شده‌ است.

سقوط هواپیمای غیرمسافربری در صفادشت کرج+ تصاویر


بیشتر بخوانید: اولین فیلم و تصاویر از محل سقوط بوئينگ ٧٠٧ در فرودگاه فتح كرج


۰۸:۵۹: سقوط بویینگ ۷۰۷ باربری

پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از خروج بویینگ ۷۰۷ باربری از باند خبر داد و اظهار کرد: درپی وقوع حادثه یک بالگرد، یک اتوبوس آمبولانس و ۱۰ آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

سقوط بویینگ ۷۰۷ باربری در صفادشت کرج+ تصاویر

وی با بیان اینکه حادثه ساعت ۸:۳۰ صبح امروز رخ داده است، تصریح کرد: هواپیما غیر مسافربری بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۰
در انتظار بررسی: ۰
-
مرگ بر آمریکا
۰۹:۱۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
وارد کردن گوشت برای رفع مایحتاج مردم و مبارزه با گرانی و فشار اقتصادی دشمن همانا مبارزه در جنگ اقتصادی است. هیچ بعید هم نیست که دست دشمن در نقص فنی هواپیما دخالت داشته.خداوند رحمتشون کنه
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۹ دی ۱۳۹۷
مسئولين اينا كه ديدن همچين مشكلي وجود داره و خلبانا باندها رو اشتباه ميگيرن چرا اين مشكل رو حل نكردن كه همچين مصيبتي پيش نياد
-
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۷
به بازماندگان این حادثه تسلیت میگم روح این شهدای عزیز شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۷
خدا این عزیزان درگذشته را رحمتشون کند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۷
بنظر من وظیفه ارتش کنترل مرزها و جلوگیری از قاچاق دام زندهَ، سوخت و......است نه واردات گوشت یخ زده که وظیفه وزارت و نهاد دیگری ست
-
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
وقتی جنگ ، جنگ اقتصادیه چه ارتش و چه سپاه همه شرکت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۱ ۲۵ دی ۱۳۹۷
درود خدا بر ارواح طیبه این شهدا.شهداییکه جایگزینی آنها چندین سال طول خواهد کشید .
این عزیزان از دست رفته یک شبه سرتیپ یا سرهنگ یا معلم خلبان نشده اند.آنها پوست وگوشتشان رفته تا این تخصص ها را بدست آورند اینها همانهایی هستند که برای یاری مظلومان به کشورهای دورونزدیک پرواز داشتند از میانمار و یمن و سوریه و...
خدایا به ارتش قهرمان یاری فرما و خانواده های این عزیزان صبر عطا فرما ‌.
ارتش همیشه فدای ملت بوده است وامیدوارم ملت نیز قدردان فرزندان دلاور خود در ارتش باشند
Germany
ناشناس
۰۲:۳۲ ۲۵ دی ۱۳۹۷
درود بر شهدای ارتش ...این عزیران برای رفع مشکلات معیشتی مردم و در راه خدمت به مردم جون دادن ، تسلیت میگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۵ دی ۱۳۹۷
چطور با هواپيماي بدون يخچال گوشت بار زدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۳ ۲۸ دی ۱۳۹۷
شرایط خاص روی گوشت یخ زده یخ. خشک شده می ریزن به موقع به مقصد برسند مشکلی پیش نمیاد البته باید توجه داشت که این عزیزان که از جان خود گذشتند ...... خدا رحمت کند تسلیت به خانواده هاشون جگرم آتیش گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۷
۱۶ نفر و یک هواپیما اگر چه که expier شده برای ۳۰ تن گوشت رفتند کاری که بایک یا ۲ کامیون یخچالدار ۴ نفر میشد انجام داد.
حالا برای ۳۰۰ تن گوشت چند نفر؟؟؟!!!!!!!!!! می رفتند چه هزینه ای صرف میشد. بی جهت نیست قیمتها ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
واقعا قلبم به درد اومد از این سانحه خدا به خانوادشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
فخرالملوک
۲۳:۱۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
مسعولین دقت کنید هر بار داره اتفاق تلخ میافته خدا رحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
شما مسعولین مقصر خون این عزیزیان وطن هستید،درکاخهای مجللتان نشسته‌اید هیچ خبر از حال کشور و مردم دارید
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۲:۱۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
صد رحمت به توپولوف اینم میگن تقصیره خلبان بدبخت که نمیتونه از خودش دفاع کنه چند بار گزیده میشین قطعاتشون دستکاری شدهست خودتون بسازید با جون مردم بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدا رحمتشان کند .و دعا کنید مسببان به عذاب خدا گرفتار شوند .خداوند به خانواده های محترمشان و بازماندگانشان صبر جزیل دهد. حتما طلوعی در راه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
سقوط هواپیما.تحریم.فقر.بیکاری.تورم.بابا نابود شدیم این شرایط آخه تاکی؟ما تاوان چیو پس میدیم.چرا نمیتونیم مثل کشورای دیگه باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۵ دی ۱۳۹۷
چند سالته که هنوز این چیزها رو نفهمیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۵ دی ۱۳۹۷
یعنی این پیامو ازاون دنیا فرستادی؟؟ جناب نابودشده!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Allianz
۲۱:۱۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
جانم فدای ارتش
خدا به بازماندگان صبر بده و شهدا را بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
همه حرف ها درست ولی فکرش را بکن دختر بچه ای که ساعت 11با پدرش قرار داشته اما خبر شهادتش رامی شنوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
باعرض تسلیت به خانواده ی این عزیزان .خدا لعنت کند آمریکا را با تحریماش ولعنت خدا بر گرانفروشان واحتکار کنندگان واختلاس گران که با امریکا ودشمنان انقلاب همراهی می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۵۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خون این عزیزان گردن اون کسایی هست که قاچاق دام می‌کنند . یکی از همین قاچاقچی ها رو من میشناسم یک میلیارد نیم فقط ماشین زیر پاش قیمت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
یعنی اگه نبرد تن به تن با امریکا میشد انقدر شهید نداشتیم حیف شدن واقعا اینا سرمایه های مملکت بودن
Iran (Islamic Republic of)
همسفر
۲۰:۴۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
سلام هموطنان
تسلیت به همه خانواده بزرگ ارتش بالاخص خانواده این شهیدان
لطفا قضاوت بی جا نکیند
از باشگاه خبر نگارن هم خواهش می کنم در باره مجاهدت های نیروی هوایی همیشه قهرمان و مجاهدت های خاموش این عزیزان در دفاع از حریم آل الله در سوریه و عراق گزارش تهیه کنه تا مردم بیشتر این عزیزان رو بشناسند
خدا حافظ بچه ها
France
مسافر
۲۰:۳۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
با نهايت تاسف و عرض تسليت به همه هم ميهنان به يقين بجاى " علت اين حادثه "ًً بايد بگوييم " علل اين حادثه " و بدون ترديد علت اصلى كهنگى بيش از حد و استفاده ناچارى از ان بوده. اين هواپيما بسيار قديمى بسيار كار كرده و بارها ها تعمير شده و از رده خارج بوده كه همه بر ميگردد به " تحريم " ، مرگ بر امريكا مرگ بر تحريم كه كار خودش را ميكند و نميتوانيم گوييم كارى نخواهد كرد. اراده ما را عوض نميكند.
ديگر علت ها در دست بررسى است و بايد سكوت نمود ولى اجازه داريم بگوييم واقعا دولت يازدهم باز هم " بد آورده - بخشكى اى شانس " چه خبرته يكى بعد از ديگرى ؟ زلزله ، دانشگاه ازاد، و و و .............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
تسلیت عرض می کنم به خانواده معظم و معزز شهدای سانحه هوایی ارتش .شادی روح تمامی شهدا بخوانیم سوره فاتحه را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اسم این هواپیما باری هست نه غیر مسافربری!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ارتش پاره تن مردم ایرانه و همیشه محبوب قلبها
یک ارتشی همیشه سرزمین و مردمش براش مهم بوده وهست
با عرض تسلیط به همه دلاور مردان ارتشی و خانواده ارتش ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
تسلیت به خانواده های این عزیزان...روحشان شاد..صلوات
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۴۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خداوند بزرگ روح این شهیدان فداکار درراه ملت رو شاد و قرین رحمت کنه
این خبر آتشی بود به جان انسان های آگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ضمن تسلیت به خانواده های داغدار
گوشتها باقی مانده را به جای امحاء کردن تحویل باغ وحش دهید تا حیوانات بیچاره مصرف کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
30 تن گوشت رو امحا میکنن بیارین ما میخوریم
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۱۹:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
آرزوی صبر برای خانوادههای شهدای حادثه و تسلیت به فرماندهی کل قوا و همرزمان ابن شهدای عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
بندگان خدا
Iran (Islamic Republic of)
Xa
۱۹:۱۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
از ته قلبم تسلیت عرض می کنم واقعا اشک تو چشام جمع شد وقتی عکس هاشون رو دیدم چه نظام مقدسی که همچین جان برکفان رو داره
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۱۹:۰۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
شهدای پلاسکو ، شهدای سانچی، شهدای حرم و حالا هم شهدای گوشت یخ زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
تصاویرشهدای دلیروشجاع نیروی هوایی ارتش دیدم واقعاجیگرم آتیش گرفت برای این جوانان تحصیلکرده واقعاالان خانواده های اینهاچه حالی دارندخانواده محترم شهدای ارتش این عزیزان شماجونشون برای مردم ایران دادندباافتخارسرتونوبالا بگیرید که همسران وفرزندان همچنین شیرمردهای هستیدانشاالله خداوندمتعال به شماصبرزینب گونه عطافرمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدا یا چرا اخه شکرت خدا به داد خانواده هاشون برسه هر سال یه برنامه تو زمستون باید باشه لا اله الی الله
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اخه چه دلیلی داره که اشتباهی درفرودگاه فرود امده باشد چند ی قبل هم ظاهرا مشابه همین وجودداشته که به خیرگدشته امیدوارم دیگرشاهد اینچنین مصیبت هایی نباشیم خدابیامرزدشون
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۸:۲۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
به نظر من مقصر این آمریکا است که با تحریم ها باعث به خطر افتادن جان مردم میشه خدا ریشه ظالمان را بخشکاند و ما به کوری دشمنان پای ارزش های انقلاب خواهیم ماند و مقاومت تا پیروزی نهایی انشاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
نه عزیز من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
مقصر آن کسانی هستند که به نظر من اصلا تا حالا باخبر نشدند که همچین اتفاقی افتاده باخبر نشدند دو کودک به خوردن گل مجبورشون کردن، نمیفهمند بیرون از کاخشون چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
چرا آمریکا تحریم کرده چرا کره رو تحریم نکرده چرا ترکیه رو تحریم نکرده چرا این همه کشور رو تحریم نکرده؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۸:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
این بدبختی های مردم کی تمام میشود.این تحریم ها،این گشنگی و وضعیت بد اقتصادی،این بی اعتباری پاسپورت ها، این عدم توانایی مردم در خرید محصولات درجه یک خارجی و اجناس مرغوب کی می خواهد تمام شود ،ما کی این نوع زندگی کردن را انتخاب کردیم وتا چند نسل این بدبختی ها ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
تسلیت میگیم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر نعمتی
۱۷:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
تسلیت به خانواده عزیزان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
در جواب کسانی که کامنت در مورد گوشت میذارن : این عزیزان واسه چون شماهایی که سه ماهه گوشت نخوردین به این ماموریت رفته بودن که تو این سانحه شهید شدن ، واقعا طرز حرف زدن بعضیا خجالت آوره ، درسته شرایط اقتصادی سخته ولی هیچی عزیزتر و مهمتر از جون انسان نیست ، تو اظهار نظر کردن دقت کنید لطفا ، ضمنا بعضی وقتا سکوت بهتره مجبور نیستین که نظر بدین ، خداوند به خانواده هاشون صبر بده و ارواح پاکشون رو با اولیاء الهی محشور کنه ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
دوستان در خصوص نظر کارشناسی ندهید .
بهترین و متخصص ترین کارشناسان جهان هم به این سرعت اعلام نظر نمیکنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
وای خدای من تسلیت به خانواده هاشون غم آخرتون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
امیدواریم دیگر شاهد افتادن هیچ هواپیمایی نباشیم .خدا بیامرزدشان .هواپیماسازی را به ارتش و سپاه واگذار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اولا اکثر این هواپیماها تولید 45 سال پیش هستند و باید از رده خارج بشوند ثانیا به علت تحریمها نه امکان خرید هواپیماهای جدید هست و نه خرید قطعات یدکی. به علت افت ارزش پول کشور قاچاق دام به کشورهای همسایه شدت پیدا کرده و باعث گرانی گوشت شده است. این هواپیما هم حامل 30 تن گوشت گوسفندی بود که جهت ثبات بازار از کشور قرقیزستان خریداری شده بود.
Iran (Islamic Republic of)
یحیی بیدخوری
۱۶:۴۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
تسلیت به خانواده ای ارتش جمهوری اسلامی
روحشان شاد قرین رحمت
Iran (Islamic Republic of)
معصوممعصومیخدایا
۱۶:۰۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدایا شهدای امروز را با شهدای دشت کربلا محشور بگردان
Iran (Islamic Republic of)
امیر بهرامی نیا
۱۵:۵۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
چه هواپیماهایی داریم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
شاید اگر حریم باند فرودگاه اندکی بیشتر بود این عزیزان از دست نرفته بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
چرا هواپیما ی جدید خریداری نمی شود ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
یعنی جنابعالی نمیدونی چرا خریدرای نمی شود؟!! آیا اساساً به ما هواپیما می دهند که خریداری شود؟
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
همیشه ارتش حامی مردم بوده روح تمام این عزیزان شاد و جایگاه انان بهشت جاویدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
۱۴:۳۳: فوت پدر ملی‌پوش والیبال بانوان ایران در سانحه هواپیمای ........l'مگه باری نبوده؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
این هواپیما رنگ آمیزی مخصوص ارتش رو داره وهواپیما به این بزرگی جز حمل بار کار دیگه ای در قرقیزستان نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
بیچاره ارتشی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدا به خانوادهاشون صبر بده، واقعا متاسفم برای اون هموطنانی که از این حادثه تلخ فقط دنبال گوشت و گرون شدنش هستند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
این آقا یان با مزه که اسم گوشت میارن یاد شون رفته که صحبت شهدا ی ارتشی و مردم است خداوند به ملت صبر عطا فرما ید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدا روحشان را شاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر بهرامی نیا
۱۴:۳۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
یا خدااااااااااااا هر روز یه اتفاق،هر روز گرونی بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدا بیامرزدشان
Czechia
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خلبان تجربه لازم را نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
مشکل از این بوده که ما دو تا فرودگاه تو یه راستا داریم که اگر خلبان به منطقه آشنایی چشمی نداشته باشه به اشتباه در باند فرودگاه مخصوص هلیکوپتر میشینه و این میشه که باند کوتاه باعث خروج و سقوط میشه، وگرنه اگر هواپیما اگر هم سوخت تموم کرده بود میتونست مسافت به اون کمیرو خودشو برسونه، اشتباه از درست ندیدن باند بوده.

البته این یک احتمال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
چرت نگو کسی که درجش امیریه واستاد خلبانه به اندازه سن تو پرواز داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ببخشید یادشون رفت از شما بپرسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
هوا‌پیما رو باند نشسته بعد منحرف شده چی میگی برای خودت
Iran (Islamic Republic of)
Xa
۱۹:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خلبانان ایرانی جزو ماهر ترین خلبانان جهان هستن و این حرف رو با سند میگم به یکی از دوستان بهترین متخصصان جهان هم انقدر زود نظر نمیدن!.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خلبان اشتباه کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
استاد خلبانی نظر میدی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
تسلیت به خانواده عزیزان و خانواده بزن ارتش کم توقع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدا کسایی ک فوت کردن رو رحمت کنه.و امیدوارم با سیاست های خوب در فرودگاه ها جلوی تکرار این اتفاق رو بگیرن .اخبار شبکه یک داره هزینه تولید گوشت رو از اول تا اخر میگه .میگه یک گوسفند ماهانه ۱۵۰ هزار تومان غذامیخوره و....این وسط هزینه ی خرید بره رو چرا حساب نکرده؟میگیم بره به دنیا اومده پس هزینه غذای مادر بره ک یک سال به اون باید غذا بدیم تا بره به دنیا بیاد و پول چوپان و مرگ ومیر بره ها و.... رو چرا حساب نکرده؟باور کنید هزینه تولید خیلی بیشتره.قبول دارم دلال ها این وسط خیلی سود میکنن ولی حق دامدار ک داره زحمت میکشه نباید این وسط خورده بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ضمن همدردی با خانوادهای داغدار. عزیزان هموطن اتفاق میفته مگر درکشورهای پیشرفته اتفاق نمی افتد قدرانقلاب ایران را که در اونطرف سکه قرار دارد بدانیم یوسف را با اندک درهمی از دست ندهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ازفردا میان میگن تقصیرخلبان بوده .نگران نباشید تحریمها اثری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
فکر کن امیرخلبان یعنی دست کم سرتیپ دوم بوده درجه اش مگه اشتباه میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
باز فاجعه ، باز سقوط ، باز سوختن ، باز غم واندوه
خدایامردم ایران را از همه بلایا حفظ کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
دلم برای اون گوشتا میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خجالت بکش...دلت واسه اون خانوادهای داغداربسوزه
Iran (Islamic Republic of)
Xa
۱۹:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
دمت گرم داش گلم ماشاالله به غیرتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۵ دی ۱۳۹۷
این شهدا میخواستن برای چند نفر مثل شما گشنه ها گوشت بیارن
هر بلایی سر این ملت بیار تقصیر خودمونه و چند تا مثل شما ک اینا شهید میشن و تو فکر گوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
مردم گوشت ندارن بخورن اونوقت اینا یه هواپیما گوشتو به فنا میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اینهمه انسان جونشونوازدست دادن تو دنبال شکمی؟؟!!!جدا حیف نان انسان که به چون شماهایی اطلاق بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
دفعه بعد به تو میگیم خلبانی باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
گوشتا کباب شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
از فردا قیمت گوشت میشه کیلویی 200 تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
برای چون تویی زیاده
Iran (Islamic Republic of)
همسفر
۲۰:۴۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
چند نفر از دنیا رفتن بعد تو میگی گوشت میشه چقدر واقعا حیف این شهدا که به خاطر کسانی مثل تو جونشون رو از دست دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
حالا قیمت گوشت میشه کیلویی 200 تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
متاسفم برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اون گوشتا رو میدادین به مردم فقیر و گرسنه سه ماهه گوشت نخوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
پول اینترنتتوبده گوشت بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
سه ماه است که گوشت نخورده ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
انسانم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
حیف اون گوشتا همه زغال شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
مبدایه وقت دلت بحال کسانیکه جونشونوازدست دادن وخانواده هاشون داغدارن بسوزه ها
Germany
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
فردای قیامت خیلی ها مقصرند : کسی که دلار را بالا برد و معیشت زندگی مردم را سخت کرد ، دامداری که به طمع پول بیشتر دامهای خود را از مرزها خارج میکند ، کسی که از نظر فنی هواپیما را کنترل نکرد ، کسی که ممکن است خرابکاری کرده باشد تا زهرش را به ایران بزند.
همه و همه فردای قیامت باید جواب از دست رفتن جانهای جوان این خلبانان و مهندسان و تحصیلکرده های خدوم ملت را بدهند.
Germany
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
شهادت هنر مردان خداست ولی واقعا خبر این سانحه هوایی تاسف بار و اندوهناک است چرا که این افراد تحصیلکرده که سالهای سال زحمت کشیدند و درس خواندند و تجربه داشتند و مردمیار بودند را به خاطر محموله ورود گوشت سبد کالا در یک لحظه از دست دادیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
یعنی اینقدر مهم بوده نمیشد گوشتو زمینی با کامیون‌های یخجال دار اورد سی تن میشه دو ا تریلی اینها همش سو مدیریته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
حیف گوشتا اگه تا امروز بود هشتادتومن از فردا میشه صدوهشتاد تومن، حالا بلند بگو مرگ بر امریکا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
حیف ادمهایی که جان دادن
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۴:۱۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
توکزمحنت دیگران بی غمی/نشایدکه نامت نهند آدمی
United States of America
محمد
۱۴:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
اين همه انسان جان دادن بعد شما نگران گوشت هاى سوخته هستى؟!!!! خوش به حال كسى كه يك جو معرفت داره. روح همه جانباختگان شاد.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۰۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خجالت نکشیدی چندین هموطن رو از دست دادیم به فکر گوشت هستی !!! عجب
Iran (Islamic Republic of)
Xa
۱۹:۲۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
از دوستان محترم خواهش میکنم افرادی که درباره گوشت نظر میدن رو پاسخ ندید ما نمی تونیم نسبت به هم قضاوت درستی داشته باشیم ولی حداقل اینه که این افراد در کنار اعتراض‌ شون یه تسلیت خشک و خالی هم بگن اخه عزیز من قیمت گوشت که دست این شهدا نبوده که این ها رفتن به خاطر من و امثال تو که گوشت خوردن برامون آرزو نشه
Netherlands
جانبار
۱۳:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
هر روز حداقل یه خبرتاسف بار خدایا به مردم ایران رحم کن ،خدا رحمت کند شهیدان را
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۳:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
707 هواپیماییه که موقع فرود تقریبا کل باند 4 کیلومتریو میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
چرا چرت میگی مگه تو مهندس پرواز که نظر میدی؟؟؟؟/
اصلا میدونی باند فرودگاه پیام چند فیت هست یا همون کیلومتر
Iran (Islamic Republic of)
Xa
۱۹:۲۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
باز خوبه در باره اطلاعات باند پرواز صحبت کرده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
این نوع هواپیما 8 الی 10 سال است که از رده خارج شده و دیگر در چرخه پرواز نمیباشد،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدا بیامرزدشون ولی کمک به کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
دقیقا دیروز یک مجلسی گفت بودجه که برای کمک به معیشت مردم در سال نود و هفت داده شده فقط به یک عده خاص رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
تحریم ها اثری نداشته هواپیماهای فرسوده و قدیمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
از آب گل آلود ماهی نگیر، برو جایی زندگی کن که تحریم نیست
ولی زن و بچت را نبر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ادب داشته باش
-
عباس
۱۳:۰۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدارحمتشون کنه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
دیگه اینگونه حوادث برای مردم داره عادی میشه باید یه فکری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ب.م
۱۲:۵۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
هواپیمای 707 از هواپیماهای قدیمی بوده من نمیدانم این همه هواپیما چرا از این استفاده کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
هر روز يه اتفاق جديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خیلی متاسفم خدا صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
بازم صد هزار مرتبه شکر که مسافر نداشت والا فاجعه میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
۱۶ نفر به نظر شما مهم نیستند؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
تسلیت به خانواده بزرگ ،شجاع ،وفداکارارتش جمهوری اسلامی ایران وهمچنین شهادت مظلومانه کادرپروازی درحین ماموریت خدمات رسانی به مردم ایران رابه خانوادهای محترم این افسران وهمافران شجاع ورهبری عزیزتسلیت عرض میکنم انشاالله این شهداشفاعت ماروهم پیش سروروسالارشهیدان آقااباعبدالله الحسین بکن ...شهداشرمنده ایم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ضمن تسلیت به خانوادها لازم بدانید دیگه تو نیر‌ی هوایی همافر وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
من نمیدونم اونایی که منفی دادن فازشون چی بوده؟ حتما منافقین یا ضد انقلابند. بلکه ضد انسانیت اند. هر آدمی از این حادثه دلش به درد میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری می رسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
باز هم سقوط هواپیما
Iran (Islamic Republic of)
برز
۱۲:۱۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
گوشتا کجاین ای خدا سوء تغزیه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
نه شعورداری نه سواد(تغذیه)
United States of America
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
تسلیت میگم به خانواده جان باختگان حادثه متأسفم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشیی
۱۲:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
الفاتحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدايا خودت به همه رحم کن
Germany
موحدی
۱۱:۴۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
علت سقوط: تحریم ها
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدا به بازمانده هاشون صبر جميل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
در این کشور تحریم شده روزی یک اتفاق ناگوار میفته
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۱:۴۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
با سقوط این هواپیما بنظرم گوشت گران می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
نظرنمی دادی بهتربود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
گوشت ها هم کباب شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
تحریما اثری نداشته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خب مثلا چیکار کنیم ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ای بابا بازهم سقوط هواپیما و باز هم وعده های الکی مسئولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
مرد حسابی هواپیما سقوط کرده چه ربطی به آمریکا داره خدا عقلت بده
Iran (Islamic Republic of)
پیرمرد یزدی
۱۲:۵۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ولله...بخدا قسم...این انقلاب مفت و مجانی بدست نیومده...ما باید پاسدار خون شهدا باشیم...پاسدار خون شهدا باشیم...اونایی که در خط امام نیستن....خون شهدا رو پایمال می کنم...سرنوشت شومی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
چون به دلیل تحریم ها همچنان باید از هواپیما 50 سال پیش استفاده کنیم .یه خورده موضوع درک کن بعد بگو خدا بهت عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ولی من فکر می کنم علت اینکه از هواپیمای پنجاه سال پیش استفاده می کنیم اینه که هیچوقت خودمون هواپیما نساختیم
فقط خریدیم
-
مرگ بر آمریکا
۰۹:۲۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
اتفاقا خیلی ربط داره.
اولا ممکنه ایجاد نقص فنی توسط عوامل آمریکا صورت گرفته باشه.
ثانیا اگر تحریم های آمریکا و جنگ اقتصادی با ملت ایران نبود ماچه نیازی به وارد کردن گوشت برای تعدیل قیمت ها و رفع احتیاج مردم داشتیم که ارتشیان عزیر در این کار فعالیت کنند.
۱۲
آخرین اخبار