با پیگیری‌های پورابراهیمی مشکل آب شرب روستا‌های رباط و سعدی پس از سال‌ها حل شده و خط انتقال آن ۲۲ بهمن امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، از افتتاح خط انتقال شرب روستا‌های رباط و سعدی در ۲۲ بهمن امسال خبر داد و با قدردانی از زحمات مدیرکل آب و فاضلاب روستایی کرمان گفت: کل مسیر انتقال و شبکه توزیع آب به روستا‌های رباط و سعدی ۶۸ کیلومتر است که در مجموع ۵۲ میلیارد تومان برآورد هزینه آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ کیلومتر از این مسیر اجرایی شده است، افزود: ۲۰ کیلومتر از این خط انتقال باقی مانده بود که با تزریق ۸ میلیارد تومان به آن در حال پیگیری است و طی یک ماه اینده به بهره برداری خواهد رسید.

پور ابراهیمی ادامه داد: ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب از دشت جوپاری به مخزن نگهداری آب روستای سعدی اجرا شده و خط انتقال ۱۶ کیلومتری نیز از مخزن آب روسای سعدی به روستای رباط اضافه می‌شود.

پورابراهیمی عنوان کرد: دو خط انتقال ۳ کیلومتری نیز از مخزن به ابتدای روستا‌های رباط و سعدی و اتصال به شبکه آب روستا اجرا شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ابراز امیدواری کرد: این پروژه تا ۲۲ بهمن به پایان می‌رسد و پس از سال‌ها مردم روستا‌های رباط و سعدی از نعمت آب شرب بهره مند می‌شوند.
انتهای پیام/ی

 افتتاح خط انتقال آب روستا‌های رباط و سعدی در ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار