نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دغدغه کشور از دولت و مجلس زمینه‌سازی برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف کشور است، گفت: به‌همین دلیل در سال گذشته، بودجه وزارت ورزش و جوانان ۲۰۰ درصد رشد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با تعدادی از سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، زیبایی، نشاط و مثبت‌اندیشی را از ویژگی‌های جوان دانست و گفت: توجه به جوانان از دغدغه‌های نظام و مقام معظم رهبری است.

 وی با اشاره به اینکه آینده جامعه به نسل جوان نیازمند است، افزود: هر جامعه‌ای برای آنکه بخواهد در آینده موفقیت کسب کند باید از الان به جوانان خود بها داده و آنها را وارد میدان عمل کند.

 حسن پور با اشاره به اینکه امروز دغدغه کشور از دولت و مجلس زمینه‌سازی برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف کشور است، تصریح کرد: به‌همین دلیل در سال گذشته، بودجه وزارت ورزش و جوانان ۲۰۰ درصد رشد داشت در حالی که در تاریخ ۱۱۰ سال گذشته قانون کشور چنین اتفاقی نیافتاده بود.

 وی با بیان اینکه این افزایش بودجه در حالی انجام شده که بودجه تمام وزارتخانه‌ها کاهش یافته است، تصریح کرد: متاسفانه در بخش جوانان هیچ‌کاری انجام نشده است و به‌همین دلیل استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا کردم.

 نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متاسفانه بودجه وزارت ورزش و جوانان هزینه جوانان نمی‌شود، یادآور شد: مدیرکل ورزش و جوانان استان باید در این زمینه از وزارت ورزش مطالبه‌گری کند.

 حسن پور با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی سازمان‌های مردم‌نهاد جوان کشور به میزبانی کرمان افزود: برای این رویداد بزرگی که در استان کرمان برگزار می‌شود، باید حداقل دو یا سه نفر از کرمان نامزد شوند تا حداقل یک‌نفر در مجمع کشوری رای بیاورد.

انتهای پیام/ب

جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با تعدادی از سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار