عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از تشکیل مجمع ملی سمن های جوانان گفت: مهمترین هدف تشکیل این مجمع، کادرسازی برای آینده نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اعضای هیئت رئیسه مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان با محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در کرمان دیدار و گفت و گو کردند.

محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: با توجه به گستردگی امورات حوزه ورزش، جدا سازی سازمان جوانان یکی از ضروریات است که باید از سوی دولت این لایحه به مجلس ارائه شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از تشکیل مجمع ملی سمن های جوانان گفت: مهمترین هدف تشکیل این مجمع کادرسازی برای آینده نظام است.

زاهدی ضمن اعلام حمایت از طرح های حوزه جوانان در لایحه بودجه سال آینده افزود: شایسته است یکی از مطالبات در نشست مجمع ملی سمن های جوانان در کرمان درخواست جداسازی سازمان ملی جوانان باشد.

سجاد مزنگ زاده، رئیس مجمع سمن های جوانان استان کرمان نیز در این جلسه با اعلام ظرفیت های سمن های جوانان گفت: حمایت از طرح و برنامه های جوانان در مجلس باعث دلگرمی فعالان اجتماعی سمن های جوانان می شود.

وی افزود: ارتباط سمن های جوانان، ارائه ی برنامه ها و موانع و مشکلات با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، می تواند ضمن همراهی بیشتر مجلس و دولت در تصمیم گیری امور جوانان، در خیلی از موارد دیگر نیز تسهیلگر باشد.

مزنگ زاده با اشاره به دغدغه های فعالان اجتماعی حوزه جوانان از زاهدی به منظور حضور در نشست با دبیران سمن های جوانان استان کرمان دعوت کرد.

انتهای پیام/ب

نشست اعضای سمن های جوانان استان کرمان با زاهدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار