معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور با اشاره به اینکه در گذشته بهزیستی، برای دادن مجوز به دفاتر مشاوره ازدواج زیر بار نمیرفت، گفت: در حال حاضراین مشکل حل شده است که به زودی با انعقاد تفاهم نامه ای شکل قانونی به خود می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدمهدی تندگویان، معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور در جلسه با اعضای مجمع و دبیران سمن های مردم نهاد استان که خانه جوانان کرمان برگزار شد، به انتخابات مجمع ملی سمن های جوانان کشور اشاره کرد و گفت: این اتفاق آرزویی بود که سالها همه منتظرش بودیم و ما روزهای سختی گذراندیم تا وزارت کشور را به این بلوغ برسانم تا این اتفاق بیفتد و خوشبختانه محقق نیز شد.

وی به حوزه دفاتر مشاوره نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در این حوزه نیز به جمع بندی های خوبی رسیده ایم.

تندگویان با اشاره به اینکه در گذشته بهزیستی، برای دادن مجوز به دفاتر مشاوره ازدواج وزارت ورزش زیر بار نمیرفت، تصریح کرد: در حال حاضراین مشکل حل شده است که به زودی با انعقاد تفاهم نامه ای شکل قانونی به خود می گیرد.

وی یادآور شد: بدین ترتیب، دفاتر مشاوره شکل می گیرند و در این حوزه، یکسری ساختارها ایجاد می شود که دیگر کسی نتواند این حوزه را تعطیل کند.

معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور بیان داشت: برنامه ریزی می کنیم به منظور برگزاری مجمع ملی سمن های جوانان کشور که به میزبانی کرمان برگزار می شود، یک هفته  در این استان حضور داشته باشیم.

تندگویان، برپایی یک نشست با کل سمن ها، برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان استان، حضور در شهرستان ها و شرکت در ستاد ساماندهی آنها و ... را از برنامه های پیش بینی شده طی این مدت برشمرد.

وی با اعلام اینکه در این رخداد بزرگ نمایندگان مجلس، فراکسیون ها، رؤسای کمیسیون ها با حضور وزرا و معاون اول رییس جمهور حضور دارند، افزود: برگزاری نشست دولت، نشست مجلس و ... با حضور وزرا و نمایندگان مجلس نیز برای این رویداد پیش بینی شده است.

تندگویان با اشاره به اینکه کار بزرگیست که برندش در استان به اسم جوانان تمام می شود، از اعضای مجمع سمن های جوانان استان کرمان خواست: تلاش کنند این اتفاق مهم با آبرو برگزار شود و برای تمام بخش هایش (از زمان ورود تا پایان) برنامه ریزی شود.

وی تصریح کرد: انتظار من از مجمع این است با انجام یک کار هماهنگ و تهیه ی یک جدول برنامه، کار به خوبی انجام شود تا مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/ب

جلسه معاون وزیر ورزش با اعضای مجمع سمن های جوانان استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار