بشارت نزدیکی ظهور توسط شهید طهرانی مقدم به برادرش +فیلم

ویدئویی از روایت خواب برادر شهید طهرانی مقدم از برادرش را می‌بینید که در آن، شهید بشارت نزدیکی ظهور امام زمان (عج) را به برادرش می‌دهد.

شهید حسن مقدم تهرانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید حسن طهرانی مقدم در ششم آبان ماه سال  ۱۳۳۸ در محله سرچشمه تهران دیده به جهان گشود. او در اولین روزهای تشکیل سپاه پاسداران به عضویت آن درآمد و در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان نخستین فرمانده توپخانه سپاه و بنیانگذار آن فعالیت کرد. در نهایت در ۲۲ آبان‌ماه ۹۰ در پادگان امیرالمومنین (ع) و در حال آماده‌سازی آزمایش موشکی بر اثر انفجار زاغه مهمات، به یاران شهیدش پیوست.


بیشتر بخوانید: تصاویری کمتر دیده شده از پدر موشکی ایران


شهید طهرانی مقدم به دلیل شرایط حساس کاری خود بارها از سوی منافقان کوردل تهدید شده بود. محمد طهرانی ‌مقدم به عنوان یکی از راویان زندگی و خاطرات این شهید پیش‌تر درباره تهدید کردن شهید حاج حسن طهرانی‌مقدم از سوی منافقین گفته بود: «برادرم چند بار از جانب گروهک تروریستی منافقین تهدید شد، به دلیل آن‌که موشکی به مقر منافقین در داخل خاک عراق زد. همان شب رادیو منافقین اعلام کرد این مقدم را ما می‌زنیم. زمانی که ترور شهید صیاد شیرازی را طراحی کردند، همزمان طرح ترور حاج حسن آقای مقدم را نیز در دستور کار داشتند و می‌خواستند هر دوی آنها را ترور کنند که یک گروه از آنها دستگیر شدند».

در ادامه ویدئویی از سخنان محمد طهرانی ‌مقدم می‌‌بینید که در آن خوابی جالب و تأثیرگذاری که از برادرش دیده را بیان می‌کند؛ شهید طهرانی ‌مقدم در این خواب به برادرش بشارت نزدیکی ظهور امام زمان (عج) را می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Saina
۲۳:۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
اللهم عجل لولیک الفرج❤️❤️❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب سلام الله علیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۴ دی ۱۳۹۷
خدای بزرگ تمام شهدا خصوصاً شهدای این ملت عزیز به ویژه شهید عالی مقام تهرانی مقدم را رحمت و با سرور آرادگان محشور فرماید.الهی آمین.