ثبت ۸۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۹ ماه سال جاری بیش از ۸۴ میلیون و ۴۹۳ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شماری برخط به ثبت رسیده افزود:محور اردبیل آستارا با ۴ میلیون و ۴۶۷ هزار تردد بیشترین و محور اردبیل به سرعین محدوده ارجستان با ۱۵۹ هزار تردد، کمترین تردد را داشته است.

وی میانگین سرعت متوسط در این مدت را ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت:بیشترین تخلف از سرعت غیرمجاز در مقطع سه راهی صحرا تا سه راهی سربند در محور اردبیل، سه راهی مشکین شهر به پارس آباد به ثبت رسیده که امیدواریم رانندگان سخت کوش و مترددین جاده‌ها بارعایت بیش از پیش قوانین در جهت افزایش ایمنی با امنیت و آرامش در جاده‌ها تردد نمایند.

دبیـر کمیسیون اجرائی ایمنی راه‌های استان اردبیل افزایش ۱۴ درصدی میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه ۹ ماه گذشته را یادآور شد و تصـریح کرد: در مدت یاده شده بیش از ۲۶ هزار تخلف سرعت غیرمجاز شناسایی و ۲۴ هزار تخلف جهت اعمال قانـون به پلیس راه کشـور ارسال شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور با قابلیت ثبت پلاک خودرو‌ها درحال بهره برداری است و مکان یابی ۲۴ مورد دیگر نیز برای نصب در محور‌های اردبیل – پارس آباد و اردبیل – سـرچم انجام شده افزود:در ۹ ماه اول سال جاری ۵ میلیون و ۲۸۶ هزار تردد از استان خارج و ۵ میلیون ۳۳۲ هزار تردد وارد استان شده که در مجموع شاهد افزایش ۹ درصدی میزان ورود و خروج به استان هستیم.

وی گفت:۱۰ درصد وسایط نقلیه عبـوری از محور‌های استان را وسایط نقلیه سنگین تشکیل می‌دهند که توسط سامانه توزین حین حرکت WIM بیش از ۳۴ هزار تخلف اضافه تناژ شناسایی و از این میـزان ۱۵ هزار تخلف به پلیس راه کشور ارسال شده است.


انتهای پیام/ح

افزایش ۱۴ درصدی میزان تردد در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.