اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با گروه‌های هنری برای اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس حاشیه راه‌ها قرارداد منعقد کرده است.

ابوالفضل صفری رییس اداره ایمنی  و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: این اداره به منظور آموزش مفاهیم ایمنی عبور و مرور به دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها، اقدام به انعقاد قرارداد با گروه هنری- آموزشی جهت اجرای برنامه‌های آموزشی با محوریت ایمنی عبور و مرور کرده است.

وی افزود: این برنامه‌ها درقالب اجرای نمایش‌های شاد، آموزش تئوری مفاهیم ایمنی، سرود و پرسش و پاسخ از دانش آموزان و اعطای جوایز در ۴۵ مدرسه ابتدایی حاشیه محور‌های برون شهری استان انجام می‌شود.

صفری گفت: موضوع قرارداد آموزش به دانش آموزان شا مل مقررات راهنمایی و رانندگی، حفظ ایمنی در هنگام تردد عرضی و طولی در جاده‌های اصلی و اصول ایمنی سرنشینان وسیله نقلیه می‌باشد.

رییس اداره ایمنی  و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه این طرح از اواخر آذرماه آغاز شد و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در سال گذشته ایمن سازی آموزشی در ۴۰ مدرسه صورت گرفت که با توجه به استقبال دانش آموزان و اولیای مدارس این تعداد امسال به ۴۵ مدرسه افزایش یافته است.

انتهای پیام/ م

اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس بین راهی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار