نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره برداری از یک صد طرح مهم عمرانی در شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بهره برداری از یک صد طرح مهم عمرانی در اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است و این طرح‌ها به زودی و درحوزه‌های مختلف ورزشی، راه سازی، بهداشت و درمان، اشتغال و دیگر عرصه‌های عمرانی اجرایی می‌شود.

وی افزود: امروز بیش از هر زمانی به عمران و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اندیمشک و در حوزه‌های مختلف اجرایی توجه و گام‌های مهم و بلندی در این زمینه، برداشته شده است.

حسنوند عنوان کرد: با بهره برداری از کارخانه فولاد، شیلات و طرح‌های حوزه انرژی و ایجاد زمینه توسعه پایدار اندیمشک تلاش و برنامه ریزی شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز چرخ توسعه اندیمشک با وحدت و تاکید بر سازندگی به حرکت درآمده است و امام جمعه اندیمشک، محور وحدت بوده و به همین جهت ما با تاکید و توجه بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی به دنبال پیشرفت شهرستان در تمامی عرصه‌ها هستیم.

وی بیان داشت: برای حفظ آرامش شهرستان و ایجاد زمینه توسعه اندیمشک سکوت کرده و توجه و تمرکز خود را برای پاسخ به مطالبات شهروندان و رفع محرومیت اندیمشک در تمامی بخش‌ها و مناطق شهری و روستایی قرارداده‌ایم.

انتهای پیام/م

اجرای طرح های عمرانی در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۲ دی ۱۳۹۷
توسعه عمرانی = توسعه اشتغال