فرماندار شهرستان اندیمشک از اجرای 20 طرح به همت بنیاد برکت و در راستای محرومیت زدایی در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به اجرای 20 طرح به همت بنیاد برکت و در راستای محرومیت زدایی در این شهرستان بیان کرد: ساخت مدرسه و توسعه فضاهای آموزشی، مراکز فرهنگی مذهبی و دیگر حوزه های عمرانی و اقتصادی از جمله این طرح ها بودند.

وی در ادامه افزود: با همت بنیاد برکت و پیگیری نماینده پرتلاش اندیمشک این 20 طرح در این شهرستان به طور 100 درصد تکمیل شده اند و بزودی با حضور رئیس ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) به طور رسمی به بهره برداری می رسند.

فرماندار اندیمشک این طرح ها شامل؛ 6 مدرسه، 10 مسجد و 4 خانه عالم عنوان کرد که در مناطق مختلف و محروم شهرستان اجرایی شده اند و طرح های مختلف دیگری نیز از سوی بنیاد برکت در مناطق مختلف اندیمشک در دست اجرا است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمام این طرح ها طی یکسال اخیر اجرا شده اند، بیان داشت: بنیاد برکت به عنوان زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نقش مهمی در محرومیت زدایی دارد و در اندیمشک این خدمات به صورت شایسته انجام شده اند.

پیمان جهانگیری تحقق طرح های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را موجب رضایتمندی هرچه بیش تر مردم دانست و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی و مبارزه با کاستی های مناطق محروم به خوبی ایفای نقش کرده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه بخش زیادی از مشکلات مناطق محروم این شهرستان در زمینه آموزشی و فرهنگی با اجرای این طرح ها برطرف شده اند.

انتهای پیام/گ

اجرای پروژه های عمرانی به همت بنیاد برکت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.