استخدام‌های قبیله‌ای ظلم بزرگ به جوانان

امام جمعه الیگودرز گفت: متاسفانه در شهرستان الیگودرز اگر یک نفر رابطه داشته باشد با نامه وسفارش استخدام می‌شود، ولی اگر افرادی تمام ویژگیها، مدارک وشاخص‌ها را داشته باشد، ولی چون پارتی و سفارشی ندارد استخدام نمی‌شود که این ظلم بزرگ به جوانان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت زیبنب (س) وروز پرستار اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولان برای چهار روز دنیا وجایگاه خود حاضر به معامله هستند و حتی برخی افراد صلاحیت مسئولیت را نداشته، ولی به خاطر مصلحت اندیشی این افراد در جایگاه خود باقی می‌مانند.

وی به راه اندازی بیمارستان شهید ولیان الیگودرز پس از گذشت ۲۵ سال اشاره کرد و افزود: راه اندازی این بیمارستان امیدی برای اشتغال جوانان بیکار این شهرستان بود و قبل از افتتاح این بیمارستان حداقل سه هزارنفر ثبت نام کردند و به جوانان وعده دادند که جذب از طریق آزمون، گزینش  است، اما عده‌ای خارج از موارد مذکور مشغول به کار شدند.

امام جمعه الیگودرز عنوان کرد: متاسفانه در برخی ادارات شهرستان برخی حتی در آزمون قبول شده، ولی عده‌ای در ادارات به بهانه‌های مختلف از استخدام آن جلوگیری به عمل آورده اند و اشخاص دیگری را استخدام کرده اند ومتاسفانه اشخاصی سابقه کار در بیمارستان داشته اند، ولی اخراج شده و عده‌ای دیگر مشغول به کار شده اند.

وی بیان کرد: هم اکنون نیز برای جذب نیرو در کارخانه شیرپگاه باید شاخص‌هایی برای معیار گزینش در نظر گرفته شود وافراد بر اساس آن شاخص‌ها ارزیابی وجذب شوند و سفارش هیچ مقام یا مسئولی را قبول نکنند، فرماندار شهرستان نیز این پیشنهاد را پذیرفتند و تاکید کردند حتما باید این موارد مدنظرقرار گیرد.

ارزنده تصریح کرد: متاسفانه در شهرستان الیگودرز اگر یک نفر رابطه داشته باشد با نامه وسفارش استخدام می‌شود، ولی اگر افرادی تمام ویژگیها، مدارک وشاخص‌ها را داشته باشد، ولی چون پارتی و سفارشی ندارد استخدام نمی‌شود که این ظلم بزرگ به جوانان این شهرستان است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در برخورد با اشرافی گری اشاره کرد و گفت: عده‌ای اوایل انقلاب مانند بقیه مردم اجاره نشین بوده یا منزل کوچکی داشتند امروز بعد از گذشت ۴۰ سال به ثروت‌های طاغوتی ۱۰ هزار میلیاردی رسیدند روحیه اشرافی گری در عده‌ای از دولتمردان ریشه دوانده است.

امام جمعه الیگودرز به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان اشاره کرد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در برابر دشمنان خواستار برخورد عقلانیت و شجاعانه هستند و هم اکنون بعد از اینکه آمریکایی‌ها زیر برجام زدند دولتمردان ما به دنبال اروپایی هستند که هر روز به دنبال تحریم ملت ایران هستند وهنوز رسما از برجام خارج نمی‌شوند.

وی افزود: هر چقدر رهبرانقلاب وعلما در خصوص فریب و نیرنگ اروپایی‌ها و دشمنان انقلاب سخنانی بیان کردند، ولی این افراد ادعا دارند که هیچکس به جر آن‌ها نمی‌تواند با جهانیان ارتباط برقرار کند، زمانی رئیس شورای امنیت عالی کشور اجازه دیداروزیر امور خارجه آمریکا را نمی‌دهد، دولتمردان ما حتی در برابر امیر کویت زانو زدند و هیچ جیزی به دست نیاورند

ارزنده به شفاف سازی بودجه ۹۸ اشاره کرد بیان کرد: متاسفانه به اسم شفاف سازی بودجه ۹۸ اعتبارات موسسه سازمان ومرکز حوزه علمیه‌ها را اعلام می‌کنند وبودجه ده‌ها نهاد وسازمان دیگررا پنهان می‌کنند در حالیکه بودجه دانشگاه علوم پزشکی تهران ۳۸۴۰ میلیارد تومان برای سال ۹۸ می‌باشد که نسبت به سال قبل ۳۸۵ درصد افزایش یافته است و بودجه ۸ مرکز فرهنگی حوزه بیش از ۳۰ درصد کاهش پیدا می‌کندو برای بودجه جاری دولت که بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان چرا شفاف سازی انجام نمی‌شود؟!

وی به سخنان اخبر دولتمردان نسبت به مسائل هسته‌ای و موشکی اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در زمانیکه پیشنهاد فعالیت علمی در خصوص انرژی هسته‌ای را مطرح کردند عده‌ای اصلا باور نداشته و لبخند می‌زدند وهمان افراد در سال ۹۲ در سخنان خود در جمع معلمان بیان کردند امروز عرصه موشک نیست، دوران مذاکره است؛ مردم باید در این خصوص تامل وتفکر بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/م

استخدام‌های قبیله‌ای ظلم بزرگ به جوانان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.