امام جمعه موقت سنندج گفت:«انس جوانان با قرآن، حضور در مساجد و شرکت در نماز جمعه» سبب سعادت انسان و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اسلام می‌شود.

 حضور جوانان در مساجد موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد، با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه گفت: آموزه‌های قرآنی بهترین راهکار برای حل مشکلات جامعه است و باید این امر الهی ترویج یابد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) اسوه مهر، محبت و عطوفت است، بر پیروی از سیره ایشان برای نجات جامعه از مشکلات و سختی‌ها تاکیدکردوافزود: باید همه با هم از دستورات حق‌تعالی و حضرت محمد(ص) و قرآن پیروی کنیم تا بلکه هیچ‌گاه اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان به‌وجود نیاید.

وی ادامه داد: «انس جوانان با قرآن، حضور در مساجد و شرکت در نماز جمعه» سبب سعادت انسان و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اسلام می‌شود.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی افزود: توانمندی ایران در همه حوزه‌ها همچون دفاعی و نظامی در دنیا بی‌نظیر است و دشمنان از این همه قدرت در هراسند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت سنندج با اشاره به امنیت و آرامش کنونی در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: باید همه مسلمانان «وحدت و اتحاد» خود را حفظ و تقویت کنند تا همانند همیشه مکر و حیله دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/م/س

مسلمانان با وحدت واتحاد خود حیله ومکر دشمنان راخنثی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.