صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان کردستان در گرامیداشت هفته ناجا با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و فرماندهان انتظامی و جمعی از مسوولان در سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در دومین روز از هفته ناجا، با شعار پلیس، انضباط اقتدار و امینت پایدار، مراسم صبحگاه عمومی نیرو‌های مسلح، باحضور نماینده، ولی فقیه در استان و فرماندهان و کارکنان رده‌های مختلف انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان طی سخنرانی در این مراسم به برنامه‌های هفته ناجا اشاره کرد و گفت: از ۱۳ مهرماه هفته ناجا با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» آغاز شده و طی این هفته برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود.

خرم نیا، افزود:پیاده‌روی خانوادگی ویژه خانواده نیروی انتظامی، برگزاری مسابقات قرآنی، عیادت از بیماران، شرکت در نماز عبادی سیاسی، نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا و برپایی چادر‌های امدادی و مشاوره از جمله برنامه‌های نخستین روز هفته ناجا در استان بود.

به گفته وی، امروز نیز همزمان با برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسوولان استانی، تجلیل از کارکنان نمونه، حضور در برنامه رادیویی، برگزاری مسابقات علمی تخصصی در دستور کار انتظامی استان قرار گرفته است.

 فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از حضور در مدارس و مساجد برای تشریح فعالیت و عملکرد کارکنان ناجا خبر داد و گفت: تشکیل شورای اداری با کارکنان مناطق مرزی، برگزاری مسابقه رالی اتومبیلرانی و دوچرخه‌سواری و بازدید از مرکز پلیس فتا نیز همزمان با همین هفته در سطح شهر‌های استان برگزار خواهد شد.

خرم نیا از امنیت به عنوان بزرگترین سرمایه در هر کشوری نام برد و گفت: امنیت اجتماعی، امنیت اخلاقی و امنیت زبانی از ارکان مهم در پایداری هر جامعه‌ای است و نبود این امنیت‌ها جوامع را با چالش‌های عمیق مواجه می‌کند.

وی با اشاره به اقتدار امروز نیرو‌های نظامی اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار، نظم، مهربانی و رأفت در جامعه باشد.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: اقتدار امروزه این نیرو مردمی برگرفته از آموزه‌های دینی، معنویت، نظم، مهربانی و رأفت است و تمام توان خود را در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب بکار گرفته‌ایم.

خرم نیا با تاکید براینکه نیروی انتظامی در سطح کشور و استان نیرویی کاملا مردمی است که تنها هدفش خدمت به جامعه و تلاش در راستای توسعه امنیت و تقویت حس امنیت است، گفت: امروز رفتار‌های کارکنان انتظامی کردستان برابر استاندارد‌ها و منش‌های تعریف‌شده و در حین انجام مأموریت‌ها جاری بازخورد آن را در تماس‌ها و مراجعات مردمی و ارتباط با دفتر نظارت همگانی مشاهده می‌کنیم.

وی به امنیت پایدار در کشور به ویژه در استان کردستان گریزی زد و آن را نتیجه حضور همیشه در عرصه مردم و تلاش نیرو‌های مسلح دانست و گفت: امروز مردم در توسعه نظام و امنیت در جامعه نقش بسزایی در استان دارند و جوانان تحصیلکرده و نخبه در قالب پلیس افتخاری در کنار نیروی انتظامی و در مأموریت‌ها مختلف مشارکت پررنگ و تاثیرگذاری دارند.

فرمانده انتظامی استان کردستان از کردستانی‌ها به عنوان پیشقراولان و پیشگامان امنیت پایدار نام برد و اظهار کرد: متولیان نظم و امنیت در کنار مردم چرخه تحقق امنیت را تکمیل و از آن محافظت می‌کنند.

وی با تاکید براینکه در تمامی حوزه‌ها فرهنگ مقاومت در شاهد هستیم، گفت: ملت آزاده ایران اسلامی در صفوف متحد و به هم پیوسته چهار دهه است در مقابل تمام فشار‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ملت ایران به برکت خون شهدا و حضور همیشه در عرصه مردم به جایگاهی رسیده که هیچ قدرت استکباری نمی‌تواند مقاومت آنان را خدشه‌دار کند.

گفتنی است، برنامه‌های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از ۱۳ تا ۱۹ مهر اجرا می‌شود و امسال شعار هفته ناجا "پلیس مقتدر، امین مردم" و برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/م

مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.