رئیس پلیس راهور کردستان از کاهش 38 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات درون شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رمضان نادری رئیس پلیس راهور کردستان صبح امروز در دیدار با سرپرست شهرداری سنندج که با حضور شوراهای اسلامی شهر و به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت، گفت: شعار امسال هفته ناجا «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» است.

 وی با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت پلیس ایجاد امنیت است، افزود: در حوزه راهور ایجاد امنیت ترافیکی به عنوان یک امر مهم در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن به صورت جدی از سوی نیروی انتظامی دنبال می‌شود.

نادری با بیان اینکه در سال‌های گذشته در حوزه تصادفات به ازای هر 10 هزار وسیله نقلیه 26 نفر کشته می‌شدند، گفت: با توجه به فرهنگ‌سازی‌هایی که توسط نیروهای انتظامی و دستگاه‌های مختلف به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیک در سطح جامعه انجام گرفت، آمار فوتی‌ها به کمتر از 7 نفر به ازای هر 10 هزار وسیله نقلیه رسیده است.

وی به کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات درون شهری نیز گریزی زد و گفت: در طول 6 ماهه نخست امسال تصادفات درون شهر نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 38 درصد کاهش داشته است.

 رئیس پلیس راهور استان کردستان با بیان اینکه تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات درون شهری در 6 ماهه نخست سال گذشته برابر با 32 نفر بوده است، افزود: این تعداد در 6 ماهه نخست امسال به 20 نفر رسیده است.

انتهای پیام/ د م

مهم‌ترین رسالت پلیس ایجاد امنیت است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار