فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: راه‌اندازی جنگ اقوام و مذاهب در ایران و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و اقوام مختلف هدف اصلی دشمنان است.

راه‌اندازی جنگ اقوام و مذاهب در ایران هدف اصلی دشمنان است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار مسعود خرم‌نیا در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، باتبریک گرامیداشت هفته ناجا گفت:نیروی انتظامی در تامین امنیت و آرامش برای مردم در استان کردستان در رده بالایی قرار دارد و نیاز است در راستای تامین امنیت بیشتر مردم از مشارکت مردمی برخوردار باشد.

وی افزود:تجلی این مشارکت‌ها در شورای نیروی انتظامی به قوع پیوسته و امروز جوانان تحصیل کرده این استان در کنار نیروی انتظامی در حال ارائه مشاوره لازم به مردم هستند و به واسطه این مشاوره‌ها عمده آسیب‌های اجتماعی قبل از اینکه به آسیب جدی تبدیل شود، برطرف خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: هرچه مشارکت مردم با پلیس بیشتر باشد به همان میزان امنیت جامعه روبه رشد خواهد بود که امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌دهیم بتوانیم امنیت را بیش از پیش به وجود بیاوریم.

سردارخرم نیا در ادامه با اشاره به اینکه امنیت و سلامت دو سرمایه بزرگ در هر جامعه‌ای است، گفت:امنیت اجتماعی امنیت اخلاقی و امنیت زبانی از ارکان جامعه است، و اگر در جامعه‌ای امنیت اجتماعی، اخلاقی و زبانی به وجود نیاید و استمرار نداشته باشد، جامع با چالش‌های عمیق مواجه خواهد بود.

به گفته وی، امروز در فضای مجازی و عرصه‌های مختلف بدخواهان نظام به دنبال این هستند که امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند، ولی با مشارکت خود مردم و فعالیت شبانه‌روزی نیروی انتظامی عرصه از بدخواهان مردم گرفته می‌شود.

سردار خرم‌نیا تصریح کرد: امروز به دلیل ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، دشمنان به وحشت افتاده‌اند و امروز استکبار جهانی در کنار هم صف‌های فشرده‌ای تشکیل داده‌اند که ملت ایران را از پای درآورند، ولی این خیال باطلی است که در سر می‌پرورانند و به نتیجه‌ای نمی‌رسند.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی جنگ اقوام و مذاهب در ایران و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و اقوام مختلف هدف اصلی دشمنان است.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: کسانی که سنگ کرد را به سینه می‌زنند و در خارج نشسته و با پول سعودی و صهیونیست داعیه حمایت از مردم کرد را دارند، ناامید شده‌اند، چون مردم کردستان هیچ وقت آنان را قبول نکرده و نمی‌کنند.

وی از مردم کردستان به عنوان مردمانی همیشه در صحنه، انقلابی و ولایت‌مدار نام برد و افزود: مردم کردستان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی در کنار دفاع از مرز‌های کشور در این نقطه مرزی در مناطق جنگی جنوب حضور را پیدا کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان اذعان داشت: مردم آگاه هستند و ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان را تشخیص داده و با بصیرت تمام در زمان نیاز در میدان حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: مردم این استان هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان را از یاد نبرده و هیچ وقت دشمنان را باور نمی‌کنند و تلاش آن‌ها در فضای مجازی برای جلوگیری ملت در دفاع از انقلاب نتیجه‌ای نخواهد داشت.
سردار خرم‌نیا افزود: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان اسلام ایران روز به روز رشد و ترقی پیدا کرده و هجمه‌های فرهنگی دشمنان نقش برآب می‌شود.

وی تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان در فضای تبلیغات ریزش‌هایی در کشور داشت، اما رویش‌های آن چندبرابر بود و قطعا اربعین امسال حضور دشمن‌شکن ملت ایران آن‌ها را ناامیدتر خواهد کرد.

سردار خرم‌نیا به تحریم‌های اقتصادی دشمنان هم گریزی زد و گفت: تحریم دشمنان اسلام علیه مسلمانان مختص به دوره امروز تاریخ نیست و این مسئله ریشه در صدر اسلام دارد.
انتهای پیان/ی


امنیت امروز در کردستان در سطح مطلوب و پایدار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.