مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امیر کبیردر دانشگاه فنی و حرفه‌ای امیرکبیر اراک بر گزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آئین بزرگداشت یکصد و شصت و هفتمین سالروز شهادت میرزاتقی خان امیرکبیر با حضور اساتید و دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای امیرکبیر اراک برگزار شد.

آئین بزرگداشت یکصد و شصت و هفتمین سالروز شهادت میرزاتقی خان امیرکبیر با حضور اساتید و دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای امیرکبیر اراک برگزار شد .

مقدسی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در این مراسم با بیان اینکه دست نویسهای امیرکبیر را بخوانید گفت: امیرکبیر بزرگ در حدود ۳ سال صدارت بنیان گذار مسیر و کارهای بزرگ از جمله اصلاحات علوم وفنون، اداری،صنعت،کشوری بوده است.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک,خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: روشنفکری در عین دینداری بارزترین ویژگی شخصیتی امیرکبیر است.

کریمی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص امیرکبیر که کشور ما در وضعیت کنونی نیازمند فعالیت هایی است مانند فعالیت امیرکبیر است افزود: امیرکبیر اقداماتی انجام داد که امروز هم ما به آنها نیازمند هستیم.

وی اضافه کرد: از جمله اقدامات امیرکبیرایجاد یک قدرت دفاعی مقتدر برای کشور، توسعه علم که نیاز جدی همیشه تاریخ و در حال حاضر کشور است، مبارزه با فساد ، مبارزه با خرافات و فرقه های مذهبی که در کشور وجود داشت و سلامت و بهداشت جامعه ،توسعه صنعت کشور است.

مصطفوی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای امیرکبیر هم در این مراسم گفت: تنها تفاوت امیرکبیر نسبت به مردم زمانه اقدامات و اصلاحاتی است که در زمان کوتاه انجام داده است.

انتهای پیام/ج

بزرگداشت دانشجویی سالروز شهادت امیر کبیر در اراک

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امیرکبیر در اراک بر گزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.