فرمانده دانشکده علوم پایه دانشگاه افسری امام حسین (ع) در ساروق گفت: مهم‌ترین هدف دشمن از بین بردن وحدت مسلمین جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار حمید اباذری فرمانده دانشکده علوم پایه دانشگاه افسری امام حسین (ع) در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد امام حسین (ع) شهر ساروق گفت: مهم‌ترین هدف دشمن از بین بردن وحدت مسلمین جهان است، دشمنان با ایجاد فرقه‌ها و گروه‌های مختلف به جان جهان اسلام افتاده و به دنبال خدشه دار کردن وحدت جهان اسلام هستند.

سردار اباذری افزود: مردم در ۹ دی ۸۸ ثابت کردند که از خواص کشور پیشرو‌تر هستند؛ ثابت کردند که اگر پای ارزش‌ها و اصول به میان آید، کوتاه نخواهند آمد و ثابت کردند که هیچ گاه ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت.

وی اضافه کرد: ۹ دی در واقع نشان دهنده روح ولایت مداری مردم جمهوری اسلامی ایران بود، ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران و آن‌هایی بود که فکر می‌کردند می‌توانند با ایجاد تفرقه بین مردم و با تزویر و دروغ گویی مردم را فریب دهند، اما هیچ گاه مردم ما اجازه نخواهند داد تا تاریخ کربلا تکرار شود.

دشمنان با جریان نفوذ قصد ضربه به انقلاب را دارند

فرمانده دانشکده علوم پایه دانشگاه افسری امام حسین (ع) ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان روز‌های اول دشمنی خود را با ما آغاز کرده اند و هنوز هم این دشمنی، البته به شیوه‌های مختلف ادامه دارد، و امروز هم طبق تاکیدات مقام معظم رهبری با جریان نفوذ قصد ورود به جریان انقلاب را دارند، که با هوشیاری رهبری و ولایت مداری مردم، هیچ گاه به خواسته‌های شوم خود نخواهند رسید.

وی تصریح کرد: هر انقلابی برای اینکه پایدار بمانند سه رکن رهبری، خط مشی و وفاداری مردم را نیاز دارد، که به لطف خدا هر سه رکن در انقلاب ما نهادینه شده است.

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در شهر ساروق، با حضور سردار حمید اباذری فرمانده دانشکده علوم پایه دانشگاه افسری امام حسین (ع) و جمعی از مردم و مسئولین شهر برگزار شد.

مهم‌ترین هدف دشمن از بین بردن وحدت مسلمین جهان است / دشمنان با جریان نفوذ قصد ضربه به انقلاب را دارند

انتهای پیام / ج

برچسب ها: 9دی ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.