رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت:بیش از ۱۵۰ خانه ورزش روستایی به کمک اداره کل ورزش و جوانان استان در روستا‌های با جمعیت بالاتر شهرستان‌های خراسان رضوی تجهیز و راه اندازی شد.

تجهیز بیش از ۱۵۰ خانه ورزش روستایی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا خوش‌باطن رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در ۶ ماهه ابتدای سال موفق به راه اندازی ۱۲۸ خانه ورزش روستایی در استان شدیم همچنین در هفته‌های اخیر ۲۵ خانه روستایی با مساعدت اداره کل ورزش استان تجهیز و افتتاح شد.
 
وی تصریح کرد: برای هر خانه ورزش روستایی، مبلغ ۶۰ میلیون ریال تجهیزات خریداری شده که شامل میز تنیس روی میز، میز فوتبال دستی، دارت، میز شطرنج و تاتامی برای ورزش‌های رزمی و محلی با کیفیت مناسب می‌باشد.

رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: توپ، تور و لباس ورزشی نیز برای بازی‌های میدانی در ادامه به شهرستان‌ها تحویل داده خواهد شد.

خوش باطن افزود: امیدواریم این تعداد تا پایان سال به ۲۰۰ خانه برای روستا‌ها برسد تا همه بتوانند از حداقل امکانات ورزشی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: خانه‌های ورزش روستایی دیگری هم با کمک دهیاری ها، شورای‌های شهرستان‌ها و مردم برای روستاییان به بهره برداری رسیده است که با احتساب آن‌ها تعداد خانه‌های ورزش روستایی به ۲۰۰ عدد خواهد رسید.
 
انتهای پیام//ب.ه
 

احداث و تجهیز بیش از ۱۵۰ خانه ورزش در روستا های خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.