مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت : :از طریق بانک های عامل استان حدود 14 میلیاردتومان وام اشتغال وکارگشایی به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به این که ازآغازسال تاکنون بیش از 19میلیارد و213میلیون تومان وام قرض‌الحسنه درقالب 3هزار و300  فقره به مددجویان زنجانی پرداخت شده است گفت : این تسهیلات ازصندوق ولایت تامین شده است.

وی افزود : از طریق بانک های عامل استان  حدود 14میلیاردتومان نیزوام اشتغال و کارگشایی پرداخت شده است.

صفری با بیان این که  وام های صندوق ولایت کمیته امداد زنجان بدون کارمزد در اختیار مددجویان و واجدان شرایط  قرار می گیرد خاطر نشان کرد : صندوق امداد ولایت زنجان شهریور سال 95 با هدف گسترش فرهنگ قرض الحسنه، فراهم کردن زمینه  مشارکت خیّران و نیکوکاران و کمک های مردمی و تسهیل در پرداخت وام به مددجویان افتتاح شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان سپرده گذاری نیکوکاران در این صندوق موجب افزایش اشتغال زایی و احیاء و ترویج سنت ‌های حسنه اسلامی در جامعه می شود.

صفری ، بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در حوزه قرض‌الحسنه و پیوند فعالیت‌های صندوق امداد ولایت با فعالیت‌های حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به‌منظور جاری شدن منابع مردمی برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان  را از برنامه‌های این صندوق در استان زنجان اعلام کرد.

انتهای پیام / ک

پرداخت 3هزار و300 فقره تسهیلات به مددجویان زنجانی

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.