مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به ۷۰۰ فقره کمک هزینه جهیزیه وهدیه ازدواج به فرزندان مددجویان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

پرداخت قریب به ۷۰۰ فقره کمک هزینه جهیزیه وهدیه ازدواج به مددجویان زنجانیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تاکید براینکه زمینه کار‌های خیر در استان بسیاربالاست گفت: با همین رویکرد میانگین سرانه ایتام از ۱۴۵ هزار تومان در سال ۹۵ به ۳۴۳ هزار تومان در نیمه اول سال ۹۷ رسیده است و خیران وحامیان طرح اکرام در ۹ ماهه سالجاری مبلغ ۷ میلیارد تومان به حساب ایتام واریز کرده اند.
 
مدیرکل کمیته امداد افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به ۷۰۰ فقره کمک هزینه جهیزیه وهدیه ازدواج به فرزندان مددجویان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

صفری به پرداخت وام‌های اشتغال وخودکفایی نیز اشاره کردو افزود: در ۹ ماهه سالجاری ۱۹ میلیاردو ۲۱۳ میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد هزار ۲۳۲ فرصت شغلی جدیداز طریق بانک‌های عامل استان وقریب به ۱۴ میلیاردتومان نیزوام اشتغال وکارگشایی برای ۳ هزارو ۲۹۹ نفر از طریق صندوق امداد ولایت استان پرداخت شده است وپرداخت وام کارگشایی در استان به روز شده است.

مدیر کل کمیته امداد با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۳۰۵ واحد مسکونی برای مددجویان احداث یا خریداری شده است گفت: بیش از ۳ هزار و ۳۴۳ موردخدمت مسکن نیز ازقبیل تعمیرات جزئی وکلی، احداث سرویس‌های بهداشتی وحمام در سال گذشته در حوزه مسکن مددجویان اقدام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰ خانوار واجد شرایط از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان فاقد مسکن ویادارای مسکن نامناسب هستند افزود:کمیته امداد آمادگی دارد تا با مشارکت بسیج سازندگی استان در ساخت مسکن مددجویان همکاری نماید.
 

انتهای پیام/ن
 

پرداخت تسهیلات ازدواج به مدد جویان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.