سومین جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان از عصر ١٩ دی ماه با اجرای نمایش اُوسَنه به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوق از استان خوزستان آغاز شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سومین جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان از عصر ١٩ دی ماه با اجرای نمایش اُوسَنه به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوق از استان خوزستان آغاز شد .

 سومین جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان از ١٩ دی ماه با حضور ٥ گروه نمایشی شرکت کننده در سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر در خرم آباد آغاز شد .

در اولین روز این جشنواره نمایش "اُوسَنه(افسانه)" به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوق از شهرستان اندیمشک استان خوزستان به روی صحنه رفت و با استقبال علاقه مندان به تئاتر در خرم آباد مواجه شد .

در پایان این نمایش و با حضور رحمتی ،معاون هنری و فتایی ، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان این نمایش تقدیر بعمل آمد .

خرم آباد از ١٩تا ٢٣دی ماه سال جاری میزبان بخش استانی سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر خواهد بود و طی این رویداد ٥ نمایش صحنه ای از تهران ، کرمانشاه ، خوزستان و مرکزی و ٢ نمایش از لرستان در قالب خیابانی و نمایشنامه خوانی به اجرا در خواهد آمد .

انتهای پیام/ب

آغاز جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان با نمایش اُوسَنه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.