امام جمعه شهرستان باغملک گفت: برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منافاتی با ایام سوگواری فاطمیه ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه شهرستان باغملک در جلسه شورای اداری این شهرستان که امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه برگزار شد، گفت: در سال ۵۶ تظاهرات مردمی قم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که پس از یکسال با بازگشت امام راحل در ۱۲ بهمن ۵۷ انقلاب شکوهمند مردم به پیروزی رسید و ضمن تایید تدبیر و عقل، هیچگاه نباید از تقدیر الهی غافل بود و ما امروز شاهد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم.

ایام سوگواری فاطمیه هیچ منافاتی با جشن های پیروی انقلاب ندارد

وی با اعلام صدور احکام روسای کمیته‌های مختلف برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی به صورت نمادین حکم فرماندار باغملک را تقدیم کرد و بیان داشت: روسای کمیته‌ها در ادارات و نهاد‌های مختلف جلسات مدون و مستمر را برگزار کنند تا خدمات ۴۰ ساله حکومت اسلامی به نحو شایسته به مردم معرفی گردد، چرا که امروز در یک جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم و زندگی اجتماعی و رفتار مدنی ما تحت تاثیر قرار گرفته است و اگر آگاه باشیم قطعا پیروز نهایی این جنگ اقتصادی مردم خواهند بود.

هاشمی نژاد در ادامه ضمن یاد آوری ۲۰ بهمن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: اکرام و احترام اهل بیت و حفظ حرمت آل الله به این معنا نیست که بخواهیم یک دهه را به عزاداری بپردازیم و مطابق با سنت بیت رهبر انقلاب یک شب قبل از شهادت و یک شب پس از آن ایام سوگواری فاطمیه را در شهرستان خواهیم داشت.

ایام سوگواری فاطمیه هیچ منافاتی با جشن های پیروی انقلاب ندارد

امام جمعه شهرستان باغملک افزود: امروز تمام وجه و نمود حکومت اسلامی در دست مسئولین است، لذا روسا و مدیران شهری و ادارات در جهت فضاسازی ایام و مناسبت‌های مذهبی دقت لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/گ

گفتنی است؛ در ادامه این نشست نصرالله رضاییان، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باغملک به تشریح برنامه ها و مناسبت های دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت.

برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.