رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت:۱۳۴۰ مورد خدمات رسانی از طریق میز خدمت این شرکت انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از انجام ۹۸ درصد خدمات درخواست شده از طریق میز خدمت خبر داد و گفت: به محض ارسال دستورالعمل میز خدمت از طرف فرمانداری کارگروهی در شرکت تشکیل و با هماهنگی‌های لازم با قسمت‌های مختلف شرکت اقدام به راه اندازی میز خدمت طبق دستورالعمل اجرایی گردید.

وی افزود: همکاران ما در حوزه خدمات مشترکین با نوآوری و تلاش خود توانستند بسیاری از بند‌های این دستورالعمل میز خدمت را اجرائی و به مشترکین خدمت رسانی نمایند.

رئیس هیئت مدیره شرکت گفت: بخش‌های از این دستورالعمل که به مرحله اجرا در نیامده زیر ساخت ها آماده نبوده که طبق برنامه در سال ۹۸ اجرائی خواهد شد.

ولیزاده در ادامه به درگاه‌های موجود برای ارائه خدمات غیر حضوری اشاره کرد و افزود: سایت شرکت، اپلیکشن همراه آبفا، دفاتر پیشخوان دولت، درگاه ۱۵۲۲ و ... از زیر ساخت‌های این شرکت برای ارائه خدمات غیرحضوری در راستای تحقق دولت الکترونیک می‌باشد.

مدیرعامل شرکت محور سنجش ارائه خدمات از طریق میز خدمت را به عواملی، چون شفافیت فرآیندی، پاسخگویی و مسئولیت پذیری، تسلط بر فرآیند، زمان فرآیند و نظام‌مند بودن فرآیند مرتبط دانست و گفت: تمامی این شاخص‌ها از طریق پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات که در اختیار مشترک قرار می‌گیرد ارزیابی می‌گردد.

وی در پایان میزان خدمت ارائه شده از طریق میزخدمت را ۲۷۱ مورد فروش انشعاب فاضلاب، ۲۲۱ مورد فروش انشعاب آب و ۸۴۸ مورد خدمات پس از فروش عنوان کرد.
 
انتهای پیام/م
 

ارائه خدمات از طریق میز خدمت در شرکت آب و فاضلاب خوی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.