مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: ۴۰ درصد از عملیات پایدار سازی منابع ۳۷۹ روستای استان به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: طرح‌های مختلف در حوزه آب روستا‌های استان در دست اجراست و بدین منظور عملیات پایدار سازی منابع ۳۷۹ روستا از محل قراداد محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی در حال انجام که از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است.

محمد اشرفی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲ هزار و هشت روستا از خدمات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برخوردار هستند که با این رقم، به پوشش ۸۷ درصدی روستایی در استان رسیده ایم.

وی گفت: پوشش خدمات این شرکت در شهر‌های آذربایجان غربی هم ۱۰۰ درصدی است که در حوزه شهر و روستا از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

مدیرعامل آبفای آذربایجان غربی در خصوص اجرای طرح‌های توسعه شبکه های آب و فاضلاب در شهرستان اشنویه گفت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره برداری چهار طرح آبفا در این شهرستان خواهیم بود.

اشرفی گفت: متاسفانه اعتبارات لازم جهت طرح تصفیه خانه فاضلاب تاکنون تخصیص داده نشده و این طرح که از مطالبات بحق مردم شهرستان اشنویه است، از پیشرفت فیزیکی ۵ درصدی برخوردار است و امیدواریم از محل‌های دیگر تامین اعتبار شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص معوقات دستمزد کارگران اداره آبفای اشنویه نیز افزود: از خرداد ماه سال جاری این بحث خوشبختانه تا حدی رفع شده و معوقات حقوق و دستمزد کارگران اشنویه در دست پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.