فرماندار خوی گفت:در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی را به شکست می‌کشانیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سید محمد عابدی فرماندار خوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوی بابیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند کام مردم ایران را در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تلخ کنند، ولی ما باید هوشیارانه عمل کنیم و دشمنان را یک بار دیگر به شکست بکشانیم.

عابدی در ادامه جلسه به پیاده روی اربعین حسینی به عنوان یکی از استراتژیک‌ترین سیاست‌های مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان که می‌خواستند در بین مسلمانان و شیعیان اختلاف ایجاد کنند اشاره کرد و گفت:: با حضور میلیونی شیعیان در مراسم پیاده روی اربعین نقشه شیطانی استکبار جهانی و داعشی‌ها با شکست روبرو شد و دشمنان به لانه‌های شیطانی خود در کشور‌های آمریکایی و اروپایی خود برگشتند.

عابدی ادامه داد: با اجرای این سیاست معنوی رهبری و برگزاری راهپیمایی اربعین که برای دفاع از حریم ولایت ائمه برگزارمیشود دشمنان را از نفوذ در بین مسلمانان و شیعیان نا امید کرده است. آنچنان که رئیس جمهور آمریکا اعتراف می‌کند که ۸ تریلیون دلار در عراق هزینه کردیم، ولی دستمان خالی است و هیچ کاری نتوانستیم برعلیه مسلمانان انجام دهیم.

وی اضافه نمود در پیاده روی امسال که باحضور مسوولین سازمان عتبات عالیات خوی وسایرادارات، مردم و خیرین برگزارشد حدود یک میلیارد تومان برای زائرین هزینه شد
 
وی اظهار داشت: مکعب صاحب الزمان شهرستان خوی بزرگترین موکب به عنوان نمونه از موکبین در کشور انتخاب شد.
 
فرماندارخوی در قسمت دیگری از سخنان خود به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان تبلیغ می‌کنند که بیکاری‌ها، گرانی و مشکلات اجتماعی و اقتصادی فقط در ایران است. در صورتی که در خود کشور‌های اروپایی مردم بخاطر مشکلات عدیده کشور به خیابان می‌آیند وبر علیه سیاست‌های حاکم برجامعه تظاهرات می‌کنند در کشور چین با تمام امکانات کارخانه‌ای ۵۰ میلیون نفرغارنشین وجود دارد.
 
عابدی ادامه داد: در کشور ایران مسوولین ما در این ۴۰ سال در زیر سایه ویرانگر ۸ سال جنگ تحمیلی ودر تحریم‌ها و فشار‌های سیاسی دشمنان تصمیمات عاقلانه خود را اتخاذ کردند وبه مدد خداوند تا به امروز پیشرفت کرده ایم.

فرماندار خوی در ادامه سخنان خود با مقایسه زمان قبل از انقلاب و بعداز انقلاب به مسئله آزادی‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب کسی جرات اعتراض به رئیس یک اداره یا وزیر را نداشت، ولی امروز درسایه انقلاب اسلامی مردم حتی بالاترین مقام مملکت را مورد نقد قرار می‌دهند.
 
عابدی همچنین در باره خدمات رفاهی بعداز انقلاب در خوی گفت:در سایه نظام جمهوری اسلامی امروز به آخرین روستای صعب العبور خوی در مرز با ۶ خانوار برق کشی انجام شده است وهمچنین در بیشتر مناطق شهری و روستایی مردم از خدمات آب و فاضلاب، تلفن و لوله کشی گاز استفاده می‌کنند.

عابدی در ادامه از گاز رسانی به بخش صفائیه خبر داد وگفت: پروژه لوله کشی گاز در بخش صفائیه در ۱۸ ماه آینده به اتمام خواهد رسید.
 
سید محمد عابدی همچنین به بخش درمان وبهداشت اشاره کرد وافزود: در طی ۶ ماه آینده دستگاه آنژیوگرافی با هزینه ۲۰ مییلیارد تومان در خوی راه اندازی میشودو بزودی شاهد افتتاح بیمارستان مجهزآیت اله خویی با ۲۵۰ تخت خواب خواهیم بود.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان خوی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.