کودکان و نوجوانان به عنوان سفیران و پیام رسانان صرفه جویی در مصرف آب هستند که می‌توانند نقش مهمی در خانواده‌ها ایفا کنند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مجید خلخالی مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب خوی درجلسه مدیریت مصرف آب که با حضور دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهریار شهرک ولیعصر شهر خوی برگزار شد، گفت: کودکان و نوجوانان به عنوان سفیران و پیام رسانان صرفه جویی در مصرف آب هستند که می‌توانند نقش مهمی در خانواده‌ها ایفا کنند.

خلخالی با بیان این مطلب که از هم اکنون در بعضی از کشور‌ها هشدار‌ها برای بحران آب به صدا درآمده خاطرنشان کرد: به عقیده کارشناسان حوزه آب جنگ آینده بر سر آب خواهد بود و بیائیم از هم اکنون به فکر آیندگان باشیم و قدر این نعمت الهی را بدانیم.

وی اضافه نمود: شرکت آب وفاضلاب خوی برای دریافت نظرات و پیشنهاد شهروندان دارای سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ می‌باشد که از این طریق شهروندان محترم، کودکان و نوجوانان می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند و نظرات و پیشنهادات خود را در راستای مدیریت مصرف آب شرب به شرکت آب و فاضلاب منتقل کنند.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم نسبت به مقوله آب شرب را از مهمترین برنامه‌های شرکت آب وفاضلاب بیان نمود و تصریح کرد: در این راستا اقدامات خوبی در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی انجام گرفته است که از ابتدای امسال با پخش برورشور‌های تبلیغاتی، برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان و اولیای دانش آموزان، حضور در کانون فکری پرورشی کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب، اجرای برنامه‌های آموزش همگانی در اماکن عمومی شهر، اجرای برنامه‌های فرهنگی در آمفی تئاتر روباز شهرداری شهر خوی، حضور در مساجد و استفاده از ظرفیت بالای مساجد، عقد تفاهم نامه با بسیج با موضوع همکاری در زمینه صرفه جویی در مصرف آب و نصب بنر‌های تبلیغاتی با موضوعات صرفه جویی در مصرف آب در سطح شهر‌های تحت نظرشرکت تلاش کرده ایم گام موثری در جهت اصلاح روش‌های مصرف آب شرب برداریم.

لازم به توضیح است این کارگاه آموزشی در راستای عقد تفاهم نامه با بسیج که در آذر ماه سالجاری عقد شده بود برگزار گردید.

 

انتهای پیام/ی

 

صرفه جویی در مصرف آب ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.