گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز رانندگان در منطقه میاندوآب

مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل و تجلیل از رانندگان و شرکت‌های فعال در حوزه ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در منطقه میاندوآب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل و قدردانی از شرکت‌های حمل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش منطقه، با حضور مدیر و معاون منطقه نفتی میاندوآب، روسای واحد‌های  فنی عملیاتی، حراست، تاسیسات انبارنفت، تامین توزیع، بهداشت محیط زیست HSE، امورمالی و مسئول حمل و نقل و تعدادی دیگر از مسئولین منطقه در سالن جلسات منطقه میاندو آب برگزار گردید.

داود فعال پور در این مراسم با تبریک هفته حمل و نقل وروز رانندگان با اشاره به ۲۶ آذر که در تقویم کشوری به عنوان روز ملی حمل و نقل و رانندگان نام گرفته است، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل وتکریم از خدمات یکایک شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان زحمتکش در امرسوخترسانی وتقدیر از دست اندرکاران بخش حمل ونقل منطقه بیان کرد.

فعال پور با اشاره به نقش و اهمیت بی بدیل رانندگان وشرکت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی در تامین وتوزیع بموقع فرآورده‌های نفتی بالاخص تامین نفت سفید خانوار‌های روستایی و مصرف کنندگان عمده و مجاری عرضه بر نقش آن‌ها در چرخه تولید اقتصاد وخدمات کشور مهم وقابل ستایش بیان داشتند.

وی ادامه داد: با همکاری صمیمانه ورعایت کلیه الزامات HSE توسط رانندگان نفتکش و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در سال جاری انواع فرآورده‌های نفتی ازاقصی نقاط کشوربدون حتی لحظه‌ای وقفه به مبادی مصرف ارسال گردید.

در ادامه جهانبخش اسماعیل پور رئیس تامین و توزیع منطقه میاندوآب گزارشی از عملکرد نه ماهه واحد تامین و توزیع و فعالیت‌های شرکت‌ها ورانندگان حمل حمل ونقل فرآورده‌های نفتی ارائه کرد.

در پایان این مراسم با اهداء تندیس ولوح تقدیر از شرکت ها‌ی فعال حمل و نقل فر اورده نفتی منطقه میاندو آب رانندگان برگزیده و نمونه و همچنین ازخانواده راننده نفتکش فداکار (مرحوم بیوک آقاسلمانی) این منطقه که در میسر حمل فرآورده‌های نفتی از همدان به میاندوآب به رحمت ایزدی پیوسته بود با اهداء لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.


شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب دارای سه شرکت فعال حمل فرآورده‌های نفتی با ۱۵۹ دستگاه نفتکش، مسئولیت توزیع سوخترسانی به کلیه مصرف کنندگان عمده و جزء و مجاری عرضه هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را برعهده دارد.
 
انتهای پیام/
 

تجلیل از رانندگان در میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.