فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان گفت: در فتنه ۸۸ ظرفیت‌ها و واقعیت‌های انقلاب محک خورد و با مدیریت مدبرانه و حکیمانه رهبر و ظرفیت اجتماعی و اجماع مردم بساط فتنه را جمع کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، امیر سرتیپ سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان در جمع فرماندهان و کارکنان با تجلیل از بصیرت و هوشیاری مردم در خنثی کردن توطئه دشمنان گفت:با تنومند شدن درخت انقلاب و تبدیل شدن آن به یک تفکر در سطح منطقه و فرا منطقه ایف فتنه ۸۸ در نوع خود یکی از پیچیده‌ترین شرایط سه دهه گذشته انقلاب اسلامی بود که با استفاده از ساده لوحی عناصر داخلی موفق به طراحی و اجرای آن شدند.

وی با اشاره به نقش راهبردی مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه گفت: در فتنه ۸۸ ظرفیت‌ها و واقعیت‌های انقلاب محک خورد و با مدیریت مدبرانه و حکیمانه رهبر و ظرفیت اجتماعی و اجماع مردم بساط فتنه را جمع کردند و نشان دادند که ایران با سایر کشور‌هایی که دشمنان هر برنامه را بخواهند پیاده کنند نیست.

فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان گفت:ما باید در شرایط فعلی خیلی هوشیار و آگاه باشیم، قطعا فتنه و شیطنت بدخواهان شکل جدیدی به خود می‌گیرد و پیچیده‌تر می‌شود و تشخیص آن کمی سخت است.

وی افزود: بر همه واجب است فرمایشات رهبری را گوش بگیرند و دشمن را بشناسند و در مسیری قرار گیرند که نه به کشور، انقلاب و اسلام ضربه بخورد و نه خودشان متحمل هزینه‌های غیر قابل جبران باشند.

انتهای پیام/م
 

صحبت های فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان در جمع فرماندهان

برچسب ها: ارتش ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.