هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران گفت: ایران قدرت بلامنازع و بی رقیب در منطقه غرب آسیاست که به خوبی تهدیدات و فرصت‌ها را می‌شناسد و تصمیمات منطقه با حضور ایران منتج به نتیجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حجه الاسلام رضایی هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران امروز در همایش سیاسی و بصیرتی فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ گرگان گفت: ایران از ویژگی‌های لازم یک کشور قدرتمند برخوداراست.

وی گفت:ایران قدرت بلامنازع و بی رقیب در منطقه غرب آسیاست که به خوبی تهدیدات و فرصت‌ها را می‌شناسد و تصمیمات منطقه با حضور ایران منتج به نتیجه می‌شود.

حجه الاسلام رضایی با اشاره به چالش‌ها و بحران‌های منطقه‌ای گفت: جمهوری اسلامی با برخورداری از جایگاه ویژه در سیاست خارجه، نفوذ در منطقه و توان بالای قدرت فرهنگ سازی و هنجار سازی و رو نمایی از چهره واقعی دشمنان در منظقه در صلح آرامش و ریشه کنی تکفیری‌های داعشی نقش به سزایی داشته باشد.

وی با تمجید از قدرت بازدارندگی کشور و نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح ما توان دفاعی بسیار بالایی در برابر هر کشور در منطقه و فرا منطقه را دارد و کشور‌های پیرامون نیز به این مهم اذعان دارند.

حجه الاسلام رضایی گفت: نقش فعال و پیشرو ایران با سازمان‌ها و نهاد‌های منطقه برای ایجاد صلح و آرامش را با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری پذیرفته اند و امید است با یکپارچگی منطقه از وجود تکفیری‌ها پاک و روز به روز جایگاه ایران مستحکمتر، و قوی تر شود.

انتهای پیام/م
 

صحبت های هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران

برچسب ها: ارتش ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.