فرماندار شهرستان سنندج گفت: برنامه های دهه مبارک فجر امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان بصورت ویژه و باشکوه برگزار خواهد شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی شامگاه سه شنبه در شورای اداری شهرستان سنندج با تاکید بر دستورالعمل وزیر کشوردر خصوص ایام الله دهه فجرامسال، گفت: برنامه های دهه مبارک فجر امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان بصورت ویژه و باشکوه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه های شادی باید در شان مردم باشد و در مرکز استان این مراسم بصورت ویژه تر برگزار خواهد شد چون شهر سنندج ویترین استان کردستان است.

زارعی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ۵۴۸۰ شهید کردستان دراردیبشهت ماه  سال آینده، گفت: براساس مصوبه استان، برای برگزاری این کنگره در شهر سنندج یکسری تکالیف برعهده ادارات است و این ادارات در حدود اختیاراتی که دارند این وظایف را انجام دهند.

فرماندار شهرستان سنندج با بیان جان فشانی و از خود گذشتی شهیدان گفت: اگر ما در اینجا هستیم بخاطر خون شهدا و ایثارگری آنان است لذا احترام به این عزیزان و برگزاری یادواره ها بخش کوچکی از زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: دهه فجر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.