مشاور امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری المپیاد و جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدان زن در استان کردستان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آمنه غلام‌ویسی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی در راستای برگزاری اجلاسیه ۵۶۲ شهیده استان و با هدف ارتقای سلامت بانوان در ایام مبارک دهه فجر برگزار می‌شود که جامعه هدف آن بانوان شاغل هستند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت‌های بدنی در راستای ارتقای سلامت بانوان شاغل، ایجاد نشاط و شادابی در میان این قشر و افزایش غنی‌سازی اوقات فراغت آنان از مهم‌ترین اهدافبرگزاری این جشنواره است.

مشاور امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه این جشنواره در رشته‌های دارت و طناب‌زنی که نیاز به تخصص و امکانات زیادی ندارد برگزار می‌شود، گفت: اطلاع رسانی در راستای حضور بانوان در این جشنواره از طریق مختلف ضروری است.

غلام‌ویسی تصریح کرد: اجلاسیه ۵۶۲ شهیده استان کردستان هشتم اردیبهشت ماه، سال آینده همزمان با روز بسیج جامعه زنان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دو نفر از اعضای خانواده شهیده می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: برگزاری مسابقات بومی، محلی و تجلیل از قهرمانان ورزشی از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

 مشاور امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان از برپایی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: یادمان شهدای ورزشکار در اداره ورزش و جوانان استان کردستان همزمان با دهه مبارک فجر امسال رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/م

رونمایی از یادمان شهدای ورزشکار در اداره ورزش و جوانان استان کردستان

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.