مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:تعامل و‌هماهنگی رانندگان و‌انجمن‌های صنفی آذربایجان غربی ستودنی و الگوی بسیار ارزنده‌ای برای فعالان این عرصه در کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی صبح امروز با حضور در انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالای ارومیه افزود: رانندگان و شرکت‌های حمل و نقلی دربسیاری از میادین و برهه‌ها ثابت کرده اند همواره دلسوز مردم و پشتیبان نظام هستند و آخرین آن حمل مواد غذایی و نهاده‌های دامی در انتظار ترخیص و جابجایی از بندر امام به استان بود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش‌های فعالان حمل و نقل جاده‌ای استان در تامین مایحتاج زندگی مردم عنوان کرد: آذربایجان غربی در زمینه تعامل و همکاری بخش خصوصی با اداره کل یکی از نمونه‌های کشور است و این مهم یک ظرفیت ویژه و امتیاز مهم محسوب می‌شود.

در ادامه این بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از شرکت‌های نمونه استان در زمینه جابجایی نهاده‌های دامی و مایحتاج مردم استان با اهدای لوح قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/م
 

حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.