مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان غربی رتبه نخست کشور را کسب کرد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از کسب رتبه نخست مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل در آخرین ارزیابی عملکرد سامانه‌های حمل و نقل هوشمند در کشور خبر داد.

ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:ارزیابی عملکرد سامانه‌های حمل و نقل هوشمند  شامل عملکرد مجموعه این اداره کل در مدیریت پروژه‌های تردد شماری، ثبت تخلفات سرعت، توزین حین حرکت (WIM)، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن ۱۴۱، ثبت سوانح و وقایع و تابلو‌های ترافیک نما و پیام متغیر (VMS) است.

ارسلان شکری ادامه داد: بدیهی است این ارزیابی در بسیاری از پروژه‌های مذکور به هماهنگی و همکاری واحد‌های مختلف مرتبط من جمله اداره ماشین آلات، اداره ایمنی و ترافیک و حمایت اداره کل در پیشبرد فعالیت‌های مرکز مدیریت راه‌ها در ارتباط با سایر دستگاه‌های استان مانند پلیس راه بستگی داشته است.

شکری افزود: طبق آخرین ارزیابی مراکز مدیریت راه‌ها در سراسر کشور که در آبان ماه سال جاری انجام گرفت مرکز مدیریت راه‌های استان مقام اول را کسب نمود که این رتبه از ابتدای سال جاری تا کنون و در ارزیابی‌های انجام شده استمرار داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در پایان با اشاره به وجود ۴۰ دوربین نظارتی، ۶ تابلو وی ام اس، ۳۳ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور در مرکز مدیریت راه‌ها و فعالیت شبانه روزی سامانه ۱۴۱ گفت: این مرکز با تمام توان در خدمت هم استانی‌های عزیز است.
 
انتهای پیام/م
 
 

کسب رتبه نخست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در کشور

 
برچسب ها: حمل و نقل ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.