به زودی صورت می‌گیرد؛

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پایانه مرزی رازی

مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:به زودی با پایان عملیات اجرایی فاز نخست پایانه مرزی رازی فاز دوم اجرای این پروژه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛ارسلان شکری مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی به یک کارگاه بالندگی در حوزه حمل و نقل، راه و پایانه‌های مرزی تبدیل شده است، اضافه کرد: به زودی فاز نخست عملیات اجرایی پایانه مرزی رازی به پایان رسیده و برنامه ریزی می‌شود فاز دوم نیز آغاز شود.


مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به رسالت بزرگ این اداره کل در زمینه راهداری زمستانی یادآور شد: آماده سازی ماشین آلات راهداری، راهدارخانه ها، ایجاد هماهنگی با دستگاه‌های مختلف در جهت اقدام به موقع در شرایط اضطرار برفروبی با هدف جلوگیری از هرنوع اختلال در جریان تردد‌های جاده‌ای باید در دستور قرار گیرد.


وی با ابراز امیدواری  از اینکه زمستان امسال از نظر برف روبی بهترین نتیجه کارنامه عملکردی ثبت شود و ادامه داد: تهیه پکیج‌های ماشین آلات راهداری، پیش بینی اقلام مورد نیاز مسافران احتمالی در راه مانده در زمان کولاک و راهبندان، لایروبی رودخانه ها، پل‌ها و ابنیه‌های فنی برای جلوگیری از سیل و خرابی باید هرچه سریعتر انجام گیرد.


این مقام مسئول خواستار تهیه برش استانی برای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی در این بخش شد و گفت: صرفه جویی در منابع در اختیار، استفاده از توان بخش خصوصی وپیمانکاران برای بالا بردن راندمان کاری بویژه در زمان بحران می‌بایست در اولویت باشد.
انتهای پیام/ح


پایان فاز نخست عملیات اجرایی پایانه مرزی رازی

برچسب ها: گمرک ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.