پیشرفت ۹۶ درصدی فاز اول توسعه پایانه مرزی رازی

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از پیشرفت ۹۶ درصدی فاز اول توسعه پایانه مرزی رازی خبر داد.

رحمانی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛گفت: فاز اول پایانه مرزی رازی با ۸۱ میلیارد ریال اعتبار و با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی و نیز حدود ۹۶ درصد پیشرفت ریالی در حال اجرا است.

وی با اشاره به عملیات اجرا شده در این خصوص گفت: عملیات ساماندهی و بهسازی رودخانه قطور به طول ۶۰۰ متر، احداث پل ارتباطی بطول ۳۵ متر، آماده سازی محوطه سایت اجباری به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و اجرای دیوار محیطی و تثبیت تراشه از مهمترین اقدامات این فاز است.

رحمانی از پیشرفت ۱۰۰ درصدی عملیات خاکی مربوط به کوه بری، عملیات تخریب و حمل نخاله، احداث راه دسترسی پایانه از ورودی سایت اجباری تا صفر مرزی، فنس کشی راه دسترسی مسافرین، آماده سازی محوطه، اجرای عملیات ریپ رپ کرانه چپ و راست رودخانه، اجرای شمع و سر شمع ها، انتقال لوله‌های پلی اتیلن منبع آب موجود پایانه در فاز اول پروژه پایانه مرزی رازی خبر داد و گفت: امید است بزودی با پیشرفت سایر عملیات‌های عمرانی شاهد افتتاح فاز نخست این پایانه باشیم.

 انتهای پیام/م

افتتاح فاز اول توسعه پایانه مرزی رازی در آینده نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.