مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

هیچ مشکلی در فعالیت رانندگان بخش حمل و نقل کالای استان وجود ندارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از استمرار فعالیت رانندگان باری استان و حمل و نقل کالا‌های مورد نیاز مردم بدون هیچ مشکل و خللی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه شورای راه و شهرسازی و حمل و نقل آذربایجان غربی گفت: مباحث مطروحه در خصوص مشکلات فعالیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا در استان به هیچ وجه حرکت‌های اعتصابی نبوده و به صورت یک مشکل صنفی در جهت تحقق برخی مطالبات با هدف روانسازی روند فعالیت مطرح شد و خللی در روند جابجایی کالا‌های مورد نیاز مردم بوجود نیاورده است.

ارسلان شکری با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت تحقق مطالبات رانندگان بخش کالای استان اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی همگام با سایر وزارتخانه‌ها اقدامات سازنده‌ای در این راستا انجام داد.

وی یادآور شد: در حال حاضر درخواست رانندگان در خصوص مشکلات بیمه‌ای و سهم کارفرمایی، بیمه تکمیلی رانندگان، افزایش ضریب بازنشستگی از ۱/۲ به ۱/۵ درصد و افزایش نرخ ۲۰ درصدی کرایه‌ها عملیاتی شده است.

این مقام مسئول اعلام بار و توزیع عادلانه بار را یکی از مهمترین مطالبات محقق شده رانندگان عنوان کرد و گفت: این سیستم در پایانه‌های بار مستقر شده و به زودی به امکانات مکانیزه اعلام بار در جهت جلوگیری از هرنوع خللی در جریان کار نیز مجهز خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از توزیع لاستیک بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالای استان نیز خبر داد و افزود: کارایی کمیسیون‌های ماده ۱۱و ۱۲ نیز با هدف ممانعت از ایجاد خلل در رسیدن کالا‌های مورد نیاز مردم تشدید شده و با اقدامات انجام شده و نظارت‌های صورت گرفته هیچ مشکلی در راه‌های استان وجود ندارد و در صورت نیاز امکان حرکت کاروانی همراه با اسکورت پلیس راه برای ناوگان حمل و نقل کالا نیز فراهم است.

انتهای پیام/م

 

برگزاری جلسه شورای راه و شهرسازی و حمل و نقل آذربایجان غربی

برچسب ها: راه ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.