مدیرکل راهداری و حمل و مقل جاده‌ای آذربایجان غربی از پیشرفت ۴۷ درصدی پروژه‌های عمرانی تکمیلی در پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اعضای شورای فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور متشکل از معاون برنامه ریزی، مدیرکل دفتر فنی و امور پیمانها، مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آزاد راهها، سرپرست دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به همراه مدیر کل و معاون فنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با حضور در پایانه مرزی تمرچین از روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های عمرانی در این پایانه بازدید کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این بازدید ضمن اشاره به شرح مشخصات فنی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های تکمیلی این پایانه گفت:محوطه سازی زون ۴، احداث کریدور مسافری، دیوار نهایی ترانزیت مسافری، سایبان قسمت مسافری، کف سازی بتنی و محوطه سازی سردرب غربی، جاده سرویس شمالی، سیل برگردان مسیر مرزبانی، از جمله پروژه‌های در دست اقدام و تکمیل پایانه مرزی تمرچین را شامل می‌شود.

ارسلان شکری گفت: در برخی از قسمت‌های پروژه از جمله اجرای کانال تاسیساتی سرپوشیده واقع در مسیر سایت شمالی، اجرای زهکش مسیر دیوار حائل بتنی، اجرای فونداسیون‌های پکیج فاضلاب در محدوده بیرون پایانه به پیشرفت فیزیکی صد در صد رسیده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اختصاص اعتباری معادل ۱۴۲ میلیارد ریال جهت اجرای پروژه‌های تکمیل پایانه مرزی تمرچین ادامه داد: این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصد و ریالی ۴۹ درصد در شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است در این بازدید اعضای شورای فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیر کل و معاون فنی و جمعی از کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه‌ای با حضور پیمانکاران مربوطه حاضر و به استماع گزارش، عملکرد و مشکلات و دیدگاه‌های آنان با هدف برنامه ریزی و مساعدت در جهت روانسازی مسیر اجرایی این طرح‌ها پرداختند.
 
انتهای پیام/م
 

بازدید از پایانه مرزی تمرچین

برچسب ها: حمل و نقل ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.