برف روبی حدود ۳۹۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این منطقه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منطقه آزاد ماکو از برفروبی حدود ۳۹۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی منطقه آزاد ماکو برف روبی خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: طی روز‌های اخیر و ایام بارش برف حدود ۳۹۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی منطقه آزاد ماکو شامل ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی و ۱۹۰ کیلومتر از راه‌های روستایی برف روبی، تیغ زنی و نمک پاشی شده است.
 
رحیمی ادامه داد: در این مدت حدود ۱۲۰ تن نمک برای نمک پاشی مصرف گردیده است و ۹ دستگاه خودرو راهداری شامل یک دستگاه لودر، ۴ دستگاه کمپرسی، ۲ دستگاه نمک پاش و ۲ دستگاه گریدر درگیر عملیات برف روبی بوده اند.

این مقام مسئول افزود: محور‌های خوی - ماکو، ماکو - بازرگان، پلدشت - ارس، بازرگان - آواجیق، روستا‌های بخش بارون و حوزه بورالان در این مدت برف روبی و نمک پاشی شدند.

رحیمی در پایان از مسافران درخواست کرد تا در روز‌های برفی از تردد غیر ضرور در محور‌های مواصلاتی خودداری کنند و در صورت ضرورت با تجهیزات و ایمنی کامل در جاده‌ها تردد نمایند.
 
انتهای پیام/م
 

برف روبی در ماکو

برچسب ها: حمل و نقل ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.