️بارش برف در جاده‌های ارومیه ادامه دارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه گفت: در حال حاضر بارش برف در تمامی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی در جریان است و تمامی جاده‌ها با رعایت جوانب احتیاط باز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،صادق حبیب زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه افزود: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده از سوی اداره هواشناشی در حال حاضر بارش برف درمحور‌ها در جریان است و ترافیک عادی و روان برقرار و در محور‌های کوهستانی تردد با رعایت جوانب احتیاط و با رنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی یاد آور شد:در حال حاضر اکیپ‌های راهداری فعال در محور‌های ارومیه –سلماس، گردنه قوشچی، ارومیه-مهاباد تا رشکان، رشکان تا گردنه ایلانلو، ارومیه-شهید کلانتری، ارومیه-اشنویه، ارومیه-سرو، ارومیه-بند سد شهرچای، سه راهی راژان تا زیوه و دیزج، ارومیه –انهر تا طالین و بخش سیلوانا دهستان ترگور به طور شبانه روزی به مسافران و رانندگان عبوری در مسیر‌های ارتباطی خدمات ارائه می‌دهند.

به گفته حبیب زاده، با توجه به شرایط حاکم در برخی از جاده‌ها، رانندگان عبوری از مسیر‌های ارتباطی از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ در ادامه مسیر پرهیز کنند.

وی گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱، ارتباط برقرار کرده تا بتوانند سفر‌های خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند و سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/

 

بارش برف در ارومیه

برچسب ها: حمل و نقل ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.