به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام ابراهیم حسینی مسئول سامانه سامد استانداری قزوین در کارگاه آموزشی این سامانه گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید هر ۳ ماه یکبار در سامانه سامد پاسخگوی مردم باشند و زمان این حضور را باید رابطان تعیین و به مردم اطلاع رسانی کنند.
حجت الاسلام حسینی افزود: در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد)، مردم برای حل مشکل خود به طور مستقیم با مدیران ارتباط برقرار میکنند که اگر مدت پاسخگویی مدیران بیش از ۱۵ روز طول بکشد در ارزشیابیها برای مدیر و خود دستگاه اجرایی نمره منفی دارد.
وی اضافه کرد: کیفیت پیگیری مشکلات مردم در ارزشیابیها بسیار با اهمیت و در ارزشیابیها لحاظ شده است.
مسئول سامانه سامد استانداری قزوین گفت: همچنین هر دستگاههای اجرایی باید میزان خدماتی که میتواند برای حل مشکلات عنوان شده مردم در سامانه سامد بدهد در یک لیست به استانداری اعلام کند تا طبق یک تفاهم نامه با آن دستگاه از خدماتش بهرهمند شویم.
در این کارگاه آموزشی رابطان سامانه سامد هر دستگاه اجرایی در زمینه تغییرات به وجود آمده در این سامانه آشنا شدند.
انتهای پیام/