مجید سعیدی گفت: بازی نقش یاورشریفی در شکنجه شازده ارسلان میرزا آن قدر با حس و واقعی بود که هنگام تماشای آن حال مادرم خراب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، مجید سعیدی بازیگر نقش یاور شریفی در سریال «بانوی عمارت» گفت: در طول ۲۵ سال سابقه بازیگری، نقش هایم را برای باور پذیری با تمام حس بازی کردم .

شکنجه شازده ارسلان حال مادرم را خراب کرد

وی گفت: در حال حاضر بیش از چند دهه است که به همراه خانواده ام ساکن تهران هستم، ولی افتخار این را دارم که فرزند شهرستان سرافراز نهاوند و لر تبار هستم و همه قومیت‌های ایران را نیز دوست دارم.

سعیدی افزود: بازی در نقش یاور شریفی سریال بانوی عمارت به حدی باور پذیر بود که بعد از پخش سکانس التماس زن شازده واکنش های مردم را مستقیما دیدم  و این نشان از انتقال حس بازیگری من به مردم بود.

شکنجه شازده ارسلان حال مادرم را خراب کرد

مجیدی بیان کرد: توانستم با بازی در چندین قسمت در سریال بانوی عمارت به عنوان یک مامور خوفیه و در نقشی کاملا منفی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنم.

وی گفت: بهترین خاطرات من در کوچه باغ‌های زیبای نهاوند گذشت تا اینکه به همراه خانواده ام به تهران مهاجرت کردم و بعد از آن به بازیگری علاقه‌مند شدم و  کلاس‌های بازیگری ثبت نام کردم.

شکنجه شازده ارسلان حال مادرم را خراب کرد

بازیگر نهاوندی با اشاره به سابقه بازیگری ۲۵ ساله خود اظهار داشت: از جمله کار‌هایم می‌توان به سریال "کهنه سوار" به کارگردانی اکبر خواجویی، "هویت " به کارگردانی مهدی ودادی،  " پس از سال ها" به کارگردانی اکبر خواجویی، "ارمغان تاریکی" به کارگردانی جلیل سامان، سریال پرانتز باز به کارگردانی کیومرث پور احمد، " تاثریا و مجموعه تلویزیونی میکائیل به کارگردانی سیروس مقدم اشاره کرد.

شکنجه شازده ارسلان حال مادرم را خراب کرد

وی خاطر نشان کرد: در عرصه تئاتر نیز با نمایش شبی در تهران به کارگردانی گلاب آدینه و فولاد هرگز زنگ نمیزند به کارگردانی زری اماد شروع کردم که این دو اثر از کار‌های شاخص من در عرصه بازیگر تئاتر هستند.

سعیدی افزود: با فیلم سینمایی "محیا" به کارگردانی اکبر خواجویی که در سال ۱۳۸۶ ساخته و اکران شد درجشنواره فیلم فجر همان سال توانستم صاحب جایزه شوم ، در سال‌های اخیر نیز با دو مجموعه تا ثریا و میکائیل به کارگردانی سیروس مقدم به آنتن تلویزیون برگشتم.

وی بیان کرد: سریال بانوی عمارت باعث خلوت شدن خیابان‌ها در زمان پخش خود شد و این نشان می‌دهد اگر همه عوامل یک سریال کار قوی بسازند مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کند.

شکنجه شازده ارسلان حال مادرم را خراب کرد

سعیدی افزود: کار بانوی عمارت ۲ سال طول کشید و خدا را شکر بر اساس نظرسنجی صداوسیما بیش از ۹۴ درصد مخاطب داشته که امیدوارم با ساخت مجموعه بانوی عمارت  ۲ حس بهتری به مردم منتقل شود.

وی در مورد کار جدیدش برای شبکه اول سیما اظهار داشت: در این سریال که در جزایر قشم و کیش در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس در حال ضبط است نقش پلیس است، البته چند کار سینمایی نیز به من پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/ز

صحبت های بازیگر نقش یاور شریفی در سریال «بانوی عمارت»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موحدی
۱۴:۵۷ ۱۸ دی ۱۳۹۷
ولی من دلم برای «اسماعیل بخشی» سوخت، خیلی هم دلم سوخت!
چون تمام شکنجه ها را در ذهنم روی ایشون شبیه سازی می کردم