رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب گفت: با وحدت مسئولین و مردم و حرکت تحت فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مدظله العالی تمام مشکلات اعم از داخلی و خارجی غلبه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علیرضا سالاری در جمع کارکنان دادگاه عمومی شهرستان فاریاب که با حضور امام جمعه شهرستان برگزار گردید، گفت: تا زمانی که مردم و مسئولان پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند، هیچ مشکلی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش نخواهد آمد.

در ادامه امام جمعه شهرستان فاریاب نیز در جمع کارکنان دادگاه عمومی فاریاب افزود: یکی از عوامل مهم که باعث به قدرت رسیدن آمریکا گردید دور بودن این کشور از منطقه جنگ جهانی دوم بود واین کشور از جنگ جهانی دوم آسیبی ندید و از طرفی با فروپاشی شوروی در دنیا رقیبی در قدرت نداشت و تا زمان ظهور انقلاب اسلامی در اوج قدرت بود.

حجت الاسلام  رفیعی گفت: زمانی که که انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت امریکا نیز شروع به افول کرد زمانی که ملت ایران اسلامی دست نشانده استکبار جهانی را از این کشور بیرون انداختند و لانه جاسوسی آمریکا تسخیر و جاسوس‌ها به اسارت در آمدند دیگر در جهان برای آمریکایی‌ها که خود را ابر قدرت دنیا می‌دیدند آبروی باقی نماند.

امام جمعه فاریاب افزود: کشور آمریکا نیرو‌های خود را به سوریه آورد و اعلام کرد باید بشار اسد برود، ولی در مقابل آنان جمهوری اسلامی بود که از بشار اسد و سوریه حمایت کرد، ولی امروز بشار اسد که نرفت هیچ، امریکا مجبور شد نیرو‌های خود را از سوریه خارج کند واین یکی از نشانه‌های قدرت ایران اسلامی و نشانه رو به افول استکبار جهانی امریکاست.

حجت الاسلام رفیعی گفت: در سال ۸۸فتنه گران به بهانه تقلب شروع و اعتراض کردند در صورتی که دشمن قبل از سال ۸۸برنامه‌های برای ضربه زدن به اصل انقلاب داشت.

وی افزود: فتنه گران در روز عاشور حسینی با شعار‌های که بر علیه ولایت فقیه و اصل انقلاب سر دادنند ماهیت خود را آشکار کردند و دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن به این انقلاب است و باتوجه به ۴۰ سالگی انقلاب همه ما باید حواسمان باشد که دشمن به دنبال فتنه دیگر است.
انتهای پیام/ی

دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن به این انقلاب است

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار