معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: بانوان نقش اساسی را در تربیت دانش آموزان استان برعهده دارند به طوریکه ۳۹ درصد فرهنگیان استان را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  اردشیر یاری در نشست هم اندیشی کارشناسان و رابطین امور بانوان شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی زمینه استفاده بهتر از خدمات رفاهی و ورزشی به این قشر از فرهنگیان فراهم شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود : در دین مبین اسلام به نقش زن و مادر در تربیت فرزندان و کمک به رشد معنوی و اجتماعی خانواده توجه فراوان شده است.

کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد هم با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه زنان و خانواده آموزش و پرورش استان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هم پای مردان پررنگ‌تر از هر دورانی است.

زهرا حسینی بیان کرد: کسب ده‌ها مقام برتر ملی توسط بانوان فرهنگی استان در رشته‌های مختلف نشان از تعهد و تخصص بالای آنهاست.

وی به طرح‌های اجرایی در حوزه زنان فرهنگی و دختران اشاره کرد و گفت: تا پایان سال تحصیلی بیش از ۲ هزار دانش آموز و فرهنگی در قالب طرح‌های توانمندسازی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

حسینی تصریح کرد: طرح تقویت مهارت‌های گفت وگو و ارتباط موثر برای ۶۰۰ دانش آموز دوره اول متوسطه با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی و ترویج گفتمان‌های تحول آفرین جهت رشد فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان در مدارس استان در حال اجراست.

وی گفت: طرح بهداشت بلوغ برای ۴۸۳ دانش‌آموز و مادران مناطق کمتر برخوردار استان و طرح حقوق و تکلیف برای ۳۰۰ دانش آموز پسر و دختر دوره دوم متوسطه و والدین آن‌ها در شهرستان گچساران ودیگر طرح‌های در حال اجرا برای دانش‌آموزان استان است.

وی به اجرای طرح بانوی نمونه سال برای بانوان معلم و شاغل در ادارات آموزش و پرورش استان برای اولین بار در استان اشاره کرد و اضافه کرد : در صورت تامین اعتبار این طرح از امسال در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/غ

اجرای طرح بانوی نمونه سال برای بانوان معلم و شاغل در ادارات آموزش و پرورش

 

برچسب ها: خانواده ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.