رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: طرح آبیاری تحت فشار با مساحت ۲۸ هکتار و اعتبار ۲ میلیارد ریال در منوجان افتتاح شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۳ طرح کشاورزی در شهرستان منوجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  سعید برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت : طرح سردخانه ۲ هزارو ۵۰۰ تنی و سالن بسته بندی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و پیش بینی می شود این طرح تا ۱۵ ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود : همچنین طرح آبیاری تحت فشار با مساحت ۲۸ هکتار و اعتبار ۲ میلیارد ریال و استخر پرورش ماهی کپور با ظرفیت ۲ هزارو ۵۰۰ قطعه و با مساحت ۴۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از روند مبارزه با آفت سوسک سرخرطومی خرما در باغات منوجان ، مزارع کلزا با مساحت ۱۵ هکتار ، واحد دامپروری ۳۰۰ راسی و همچنین مجتمع گلخانه ای و بسته بندی محصولات یکی از کشاورزان جنوبی با مساحت ۳۰ هکتار نیز بازدید کردند.

یادآور می شود: رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با حضور در مدیریت جهاد کشاورزی منوجان با کارشناسان و پرسنل دیدار و مشکلات و راهکارهای بخش کشاورزی منوجان را مورد بحث و بررسی قرار داد .


انتهای پیام /س

 

افتتاح طرح آبیاری تحت فشار با مساحت ۲۸ هکتار در منوجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار