منوی به اشتراک گذاری گوگل فوتوز تغییر می‌ کند +عکس

گوگل در بروزرسانی اخیر خود، منوی به اشتراک‌گذاری گوگل فوتوز را با یک طراحی بهتر و سریع‌تر بروزرسانی کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل در حال آزمایش یک طراحی جدید برای بخش منوی به اشتراک‌گذاری نرم‌افزارهای خود است. در این بروزرسانی منوی به اشتراک‌گذاری گونه‌ای طراحی شده که کمترین فضا در صفحه نمایش را به خود اختصاص دهد.

این تغییر به تازگی در نرم‌افزار گوگل فوتوز - Google Photos اعمال شده است. اگر هنوز نرم‌افزار خود را بروزرسانی نکرده‌اید، در زمان به اشتراک گذاشتن یک عکس یا فیلم با یک صفحه بزرگ مواجه می‌شوید که پیشنهادهای مختلفی برای به اشتراک‌گذاری آن فایل در اختیار شما قرار می‌دهد اما اگر این نرم‌افزار در تلفن هوشمند شما بروزرسانی شده باشد، شاهد یک منوی کوچک‌تر خواهید بود که کار با آن به مراتب آسان‌تر از طراحی قبلی است.

یکی از بهترین قابلیت‌های این طراحی جدید این است که شما می‌توانید در نوار بالایی آن، نام افراد را جستجو کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا به راحتی فرد مورد نظر خود را پیدا کنید و فایل را برای او ارسال کنید. به لطف این طراحی جدید، سرعت منوی به اشتراک‌گذاری نیز بالا رفته است. افزایش سرعت این بخش به این دلیل است که دیگر نیازی به بارگزاری کامل شماره‌ها و بخش پیشنهادها نیست.

.

این طراحی جدید پیش‌تر در بعضی دیگر از نرم‌افزارهای گوگل نیز امتحان شده بود. اولین نرم‌افزاری که این طراحی در آن به کار برده شده بود، Google News است. گویی نرم‌افزار گوگل فوتوز آخرین عضو خانواده گوگل است که به این طراحی ارتقا داده می‌شود. گوگل همیشه با در نظر گرفتن نیاز کاربرانش و بکارگیری تکنولوژی‌های جدید، نرم‌افزارهای خود را بروز می‌کند. این بروزرسانی‌های به موقع و کارآمد باعث شده که کاربران نرم‌افزارهای گوگل در اکثر مواقع از تغییرات به وجود آمده راضی باشند.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

بروزرسانی گوگل

برچسب ها: فناوری ، گوگل ، بروزرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار