اولین طرح مفهومی نمایشگر منعطف ال‌جی منتشر شد +تصاویر

شرکت ال‌جی با ارائه یک طرح مفهومی از نمایشگر منعطف خود، به آن چه که قرار است در آینده از این دستگاه ببینیم، اشاره کرد.

اولین طرح مفهومی نمایشگر منعطف ال‌جی منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فوریه گذشته شرکت ال‌جی تأیید کرد که در حال توسعه یک صفحه نمایش منعطف است. شایعات اولیه، خبر از معرفی اولین صفحه نمایش منعطف ال‌جی در رویداد CES سال ۲۰۱۹ می‌دادند اما ایوان‌بلاس (Evan Blass) خیلی سریع این مسئله را تکذیب کرد.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی به دست ما رسیده، این دستگاه برای معرفی در رویداد Q3 سال ۲۰۱۹ خود را آماده می‌کند. امروز نیز یک طرح مفهومی اولیه منتشر شده که به آن چه که ما قرار است از این دستگاه ببینیم، اشاره می‌کند.

این طرح مفهومی که در ۲۷ دسامبر منتشر شده، دستگاهی را نشان می‌دهد که در قسمت خارجی خود دارای یک صفحه نمایش منعطف است. این صفحه نمایش در بالا و پایین خود حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی دارد و در طرفین این حاشیه‌ها نسبتاً نازک‌تر هستند. از آن جایی که این صفحه نمایش منعطف است، سمت راست این دستگاه پس از تا شدن، منحنی می‌شود.

اولین طرح مفهومی نمایشگر منعطف ال‌جی منتشر شد

اگر کاربران بخواهند از این دستگاه به عنوان یک تبلت استفاده کنند، می‌توانند از طریق کشیدن قسمت عقبی به سمت راست تلفن هوشمند، به راحتی آن را باز کنند. مطلبی که در این بخش جالب توجه است، مکانیزم لولایی منحصر به فردیست که در میان هر دو بخش نصب شده است. این بخش به طور خودکار از سمت چپ دستگاه گسترش می‌یابد و حدود ۱ اینچ به عرض صفحه نمایش اضافه می‌کند. همان طور که انتظار می‌رود، رابط کاربری دستگاه به سرعت با فاکتور‌های مختلف صفحه نمایش جدید سازگار می‌شود. زمانی هم که دستگاه به تبلت تغییر حالت می‌دهد، بخش اضافی به برنامه‌هایی که بیشترین استفاده را دارند، اختصاص داده می‌شود.

در تصویری جداگانه، طرح مفهومی منتشر شده از ال‌جی همچنین تعدادی طرح احتمالی برای دوربین دستگاه شرح می‌دهد. اولین طرح، مدلی شبیه ماتریکس است که به دوربین اجازه ثبت تصاویر از زوایای مختلف می‌دهد ولی طرح دومی به دوربین اجازه می‌دهد که عکس‌های سه‌بعدی تولید کند.

اولین طرح مفهومی نمایشگر منعطف ال‌جی منتشر شد

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تنها زمان به ما نشان می‌دهد که نمایشگر منعطف ال‌جی چگونه خواهد بود. در آخر نیز باید بگوییم که این طرح مفهومی ساده منتشر شده، به ما این را می‌فهماند که ممکن است این شرکت هیچ وقت دستگاهی با صفحه نمایش منعطف نسازد.


بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند


انتهای پیام/

طرح نمایشگر منعطف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار