بررسی شایعات و اخبار پیرامون هوآوی پی۳۰ و هوآوی پی۳۰ پرو + تصاویر

در این گزارش به طور کامل به اخبار و شایعات پیرامون مدل‌های بالارده هوآوی پی۳۰ و هوآوی پی۳۰ پرو که احتمالاً در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شوند، می‌پردازیم.

بررسی تمام شایعات و اخبار پیرامون هوآوی پی۳۰ و هوآوی پی۳۰ پرو +تصاویر احتمالیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدل هوآوی پی۲۰ که در آوریل ۲۰۱۸ معرفی شد یک گوشی هوشمند قدرتمند با امکانات فراوان بود فروش خیلی خوبی هم داشت، Huawei P20 Pro حتی از P20 هم بهتر بود و ویژگی‌های عالی داشت.

به هر حال هوآوی در دنیای تلفن‌های اندرویدی رقیبی سرسخت مانند سامسونگ دارد که سال گذشته محصولاتی مانند گلکسی اس۹ و گلکسی نوت ۹ را معرفی کرد و باید بگوییم هوآوی هرچند تاکنون در این رقابت برنده نبوده، اما پیشرفت بی‌نظیری داشته و محبوبیت بسیاری هم پیدا کرده است.

بررسی تمام شایعات و اخبار پیرامون هوآوی پی۳۰ و هوآوی پی۳۰ پرو +تصاویر احتمالی

محبوبیت این شرکت باعث می‌شود ماه‌ها قبل از معرفی یک مدل جدید، شایعات و اخبار زیادی در آن مورد به گوش برسد. پس از موفقیت مدل Huawei P20 حالا طرفداران این شرکت به دنبال پیدا کردن مشخصات Huawei P30 هستند. هنوز مشخصات P30 به طور رسمی معرفی نشده، اما شایعات و پیشبینی‌های زیادی در مورد این مدل وجود دارد که قصد داریم در ادامه به آن‌ها بپردازیم.

بررسی تمام شایعات و اخبار پیرامون هوآوی پی۳۰ و هوآوی پی۳۰ پرو +تصاویر احتمالی

چندی پیش Ren Zhengfei مدیرعامل شرکت هوآوی اعلام کرد که عملکرد P30 از مدل‌های P20 Pro و Mate 20 بهتر خواهد بود، بنابراین با یک مدل پرادعا طرف هستیم. در مورد ظاهر این گوشی، عکس‌هایی منتشر شده که قاب P30 را نشان می‌دهد، از روی این قاب‌ها می‌توان تا حدود زیادی ظاهر P30 و P30 Pro را حدس زد، به نظر می‌رسد هر دو مدل دارای دوربین چهار‌گانه در پشت خود هستند و P30 Pro احتمالا دارای یک فلش بزگ است. البته منبع تصاویر خیلی موثق نیست، اما حسگراثرانگشت زیر صفحه و بریدگی قطره‌ای برای دوربین دوم تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

بررسی تمام شایعات و اخبار پیرامون هوآوی پی۳۰ و هوآوی پی۳۰ پرو +تصاویر احتمالی

در بخش مشخصات فنی این مدل احتمالا از همان تراشه ۷ نانومتری Kirin 980 که در Mate 20 Pro مورد استفاده قرار گرفت، استفاده خواهد کرد. با توجه به این که Zhengfei قول عملکرد بهتر این مدل نسبت به P20 Pro و Mate 20 را داده، احتمالا P30 با حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد. البته با توجه به این که سامسونگ امکانات بسیار عالی برای Galaxy S10 در نظر گرفته، دور از انتظار نیست که هوآوی هم با سوپرایزی مانند حافظه رم ۱۲ گیگابایتی برای P30 Pro وارد نمایشگاه MWC ۲۰۱۹ شود، البته این فقط یک احتمال است.

بررسی تمام شایعات و اخبار پیرامون هوآوی پی۳۰ و هوآوی پی۳۰ پرو +تصاویر احتمالی

در گوشی‌های هوآوی پی۳۰ و هوآوی پی۳۰ پرو از دوربین‌های چهارگانه (شاید هم سه‌گانه) استفاده می‌شود، شایعات می‌گویند که هوآوی برنامه دارد تا از سنسور ۳۸ مگاپیکسلی سونی برای دوربین اصلی خود بهره ببرد. Walter Ji has رئیس بخش اروپا این شرکت قبلا اعلام کرده بود که احتمال وجود دوربین‌چهارگانه با زوم ۱۰ برابر در مدل‌های سال ۲۰۱۹ وجود دارد. در دوربین سلفی هم احتمالا مانند مدل‌های سال ۲۰۱۸ از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

بررسی تمام شایعات و اخبار پیرامون هوآوی پی۳۰ و هوآوی پی۳۰ پرو +تصاویر احتمالی

هوآوی همواره اهمیت ویژه‌ای به باتری تولیدات خود می‌دهد و این ویژگی در مدل‌های P20، P20 Pro، Mate 20 و Pro Mate 20 بسیار مشهود بود. به همین دلیل انتظار می‌رود در مدل‌های جدید از شاهد عمر باتری بالا و شارژ وایرلس باشیم.

بررسی تمام شایعات و اخبار پیرامون هوآوی پی۳۰ و هوآوی پی۳۰ پرو +تصاویر احتمالی

با توجه به آن که هوآوی پی ۱۰ در فوریه ۲۰۱۷ معرفی شد و هوآوی پی ۲۰ نیز در آوریل ۲۰۱۸ عرضه شد، احتمالا Huawei P30 هم در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود. در فوریه رویداد بزرگ MWC برگذار خواهد شد و شرکت‌های بزرگ این حوزه در این رویداد به معرفی محصولات جدید خود خواهند پرداخت، به همین دلیل پیشبینی می‌شود P30 در این رویداد رونمایی شود، هرچند باید این نکته را در نظر گرفت که P20 بعد از رویداد MWC ۲۰۱۸ معرفی شد. همانند P20 احتمالا P30 هم در آمریکا عرضه نمی‌شود. انتظار می‌رود قیمت P30 مانند مدل قدیمی خود حدود ۷۹۰ دلار باشد.

گزارش از عبدالله مطیع


بیشتر بخوانید: تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد 


انتهای پیام/

هوآوی پی۳۰ و هوآوی پی۳۰ پرو چه مشخصاتی دارند؟ +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار