پرچمدار آینده شیائومی با دوربین ۴۸ میگاپیکسلی عرضه می‌شود

شیائومی به تازگی اطلاعات زیادی از جمله دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و شارژر سریع ۳۰ واتی را از گوشی پرچمدار می ۹ - Mi9 منتشر کرد.

پرچمدار آینده شیائومی با دوربین ۴۸ میگاپیکسلی عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی اخبار و اطلاعات جدیدی از گوشی آینده شیائومی با نام می ۹ - Mi9 از قبیل دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و شارژر سریع ۳۰ واتی منتشر شده است.

اولین اطلاعات منتشر شده از سوی منابع غیررسمی مربوط به دوربین سه گانه می ۹ - Mi9 است. پرچمدار آینده شیائومی دارای سه دوربین در پشت است که تصاویری با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل را ثبت می‌کنند. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای کیفیتی برابر با ۱۲ مگاپیکسل است. شیائومی می ۹ - Mi9 دارای صفحه نمایش فول اچ‌دی و امو ال‌ای‌دی است و ابعادی به اندازه ۶.۴ اینچ دارد.

این گوشی از جلو بسیار شبیه به گوشی OnePlus 6T و از پشت نیز مانند Huawei P20 Pro است لذا به نظر می‌رسد طراحان این گوشی از دو گوشی یاد شده الگو برداری کرده‌اند. مهم‌ترین نکته‌ای که در پشت گوشی توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند، وجود دوربین سه‌گانه است. دو دوربین و یک فلش LED زیر این دو دوربین، تصاویر بسیار باکیفیت را به کاربران هدیه می‌دهد.

قدرت پردازش این گوشی را پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ و رم ۶ گیگابایتی فراهم می‌کند. شیائومی می ۹ - Mi9 از ۱۲۸ گیگابایت کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند تا هر گونه نیاز کاربر به فضای ذخیره‌سازی را مرتفع سازد. قیمت این گوشی برای عرضه رسمی در بازار ۴۶۳ دلار یا ۳۸۳ یورو اعلام شده است.

سنسور اثر انگشت این گوشی در جلو آن و قسمت پایین صفحه نمایش قرار دارد. این گوشی مجهز به اندروید ۹ پای و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر است که با شارژر سریع (Fast Charge) ۳۰ واتی به سرعت انرژی از دست رفته خود را بازیابی می‌کند. متاسفانه سازندگان این گوشی قرار نیست شارژر بی‌سیم برای آن ارائه کنند. شیائومی می ۹ - Mi9 به صورت رسمی در فروردین ۱۳۹۸ عرضه می‌شود. برای درک بیشتر قدرت پردازش این گوشی و مشاهده تصاویر دوربین بسیار با کیفیت آن باید تا زمان عرضه رسمی آن به بازار صبر کرد.


بیشتر بخوانید: گوشی شیائومی می‌پلی با یک سال اینترنت رایگان در چین معرفی شد


انتهای پیام/

شیائومی اطلاعات گسترده‌ای را از گوشی می ۹ - Mi9 منتشر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار