ویوو - Vivo محصول جدید خود را با نمایشگر دوگانه و قیمت ارزان‌تر عرضه می‌کند

شرکت ویوو - Vivo به تازگی اعلام کرده از طراحی گوشی دارای دو نمایشگر در یک گوشی ارزان‌تر و با دوربین ضعیف‌تر، استفاده می‌کند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویوو - Vivo به تازگی طراحی جدید خود، «نکس» با صفحه نمایش دوگانه را معرفی کرد. این طراحی مخصوص گوشی‌های موبایل کیفیت بالاست که با حذف دوربین جلویی مشکل ناچ تلفن همراه را به کلی حل کرده است. در این طراحی به جای اینکه دوربین در جلوی گوشی باشد، یک صفحه نمایش دیگر در پشت تلفن همراه وجود دارد! با این سیستم شما می‌توانید از دوربین اصلی به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده کنید. نام اولین دستگاهی که با این طراحی ساخته شد، NEX  Dual Display Edition است.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که این شرکت مشغول آماده‌سازی یک نسخه ارزان‌ با این طراحی است. این اتفاق به نظر آشنا می‌آید، زیرا امسال ویوو این کار را برای دو محصول دیگر خود یعنی نکس اس - NEX S و نکس ای - NEX A نیز انجام داد.

نکس‌ای با طراحی نمایشگر دوگانه عرضه می‌شود، پردازنده این دستگاه دارای تراشه اسنپ‌دراگون ۷۱۰ است که با یک رم ۸ گیگابایتی همراه می‌شود. البته کیفیت دوربین این دستگاه هم متفاوت است. مدل ارزان‌تر این تلفن هوشمند دارای دوربین ضعیف‌تر است. دوربین این دستگاه به لنز‌های ۱۲، ۱۳، ۲ مگاپیسکلی مجهز است.

ویوو محصول جدید خود را با نمایشگر دوگانه و قیمت ارزان‌تر عرضه می‌کند

در قسمت باتری که یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی است، ما شاهد یک باتری با ظرفیت ۳۴۲۵ میلی‌آمپری هستیم. این قسمت از گوشی ظرفیت نسبتاً خوبی دارد. اندازه بدنه این دستگاه ۱۵۷.۱۹*۷۵.۳ *۸.۰۹ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۰.۱۹گرم است. این گوشی تنها در رنگ طلایی در دسترس خواهد بود.

به نظر می‌رسد سایر مشخصات آن با NEX Dual Display Edition به اشتراک گذاشته شده باشد. زمان رسمی شدن این دستگاه مشخص نیست اما این اتفاق باید به زودی رخ دهد زیرا TENAA قبلاً برای فروش در چین آن را تأیید کرده است.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

طراحی جدید ویوو با یک مدل ارزان‌تر عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، ویوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار